Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonsparkle schreef:Wat is nou echt iets wat je gegeten moet hebben of waarbij het water je in de mond loopt als je eraan denkt.
Bij mij zijn dat wentelteefjes en pannekoeken met banaan en maple syrup(heb ik in Nederland nog niet gezien?). Daarbij ben ik gek op oliebollen zonder krenten en met veel poedersuiker en banana macademian nut muffins die ik in Nederland ook nog nooit ben tegengekomen. Een nog warme gevulde koek van de bakker en tja voor een sunday of bijna elk ander ijs kun je bij mij op de koudste winterdag mee aan komen.
Qua hartige dingen vind ik de steaks uit Amerika toch wel heel erg lekker en niet te vergelijken met hier en gyros van het spit.
Ess_Ramona schreef:Haha ik zat laatst ook te denken aan zo'n topic!
Ik ben echt gek op kaas. En dan het liefste oude kaas, of mozzarella ( met pesto, tomaat en een beetje peper) of warme geitenkaas hapjes. Bladerdeeg, geitenkaas, honing en walnoten en je hebt mega lekkere hapjes!
En chocola, vooral puur.
En ik denk nog meer
verootjoo schreef:Maple syrup kan je toch in elke supermarkt wel kopen? Heet ook wel ahornsiroop.
Ik hou erg veel van swirl... Maar die zijn bijna alleen op het station en ga nooit met ov...
Als ik naar de polikliniek in het AMC moet voor mijn oren haal ik altijd een Swirl of een kaasbroodje, jumjumjumjum
Verder mag je mij altijd wakker maken voor risotto, alle soorten pasta met een saus op basis van room en/of kaas, Pringles, kaasflips van de Albert Heijn, hertenbiefstuk of eendenborstfilet met rode wijn saus van mijn vader, noodles met ketjap, een pantosti met een plak kaas, een flinke laag groene pesto en heel veel parmezaan (gebakken in een misselijkmakende laag boter) en mac 'nd cheese, de originele Amerikaanse uit een pakje met poederkaas waar je een half pakje boter bij moet gooien.
Ik eet ook bijna altijd kaas op brood. Soms wil ik er eens van afwijken wanneer ik ergens een broodje haal, maar thuis is het echt altijd kaas! 
En dan met champignons
.