Roerbakpasta

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XLeandrosX

Roerbakpasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 19:09

Ik zie steeds reclame langskomen van Roerbakpasta, roerbaknoedels. Dat lijkt me zo handig. Maar smaakt het ook?
Wie heeft het al eens gemaakt? Zo ja welke en wat vond je er van? En klopte de hoeveelheid personen een beetje?

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:20

Ik heb de roerbak pasta geproefd in de winkel.. zowel die met rode als die met witte saus en ik vond ze prima smaken :)

Ik heb de witte ook ooit gemaakt en t was simpel te maken en wel lekker.. mn vriend vond t iets minder.. qua hoeveelheid weet ik niet.. Wij hebben met 2e van dat pakje gegeten (weet ook niet wat er op t pakje staat eigenlijk) en denk dat er ook zeker nog n kind mee had kunnen eten
.. 3 volwassenen weet ik niet.. al zijn wij opzich wel grote eters

Gambler21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:55

Toevallig ben ik nu de roerbaknoedels van Maggi aan het maken. Ik vind het lekker en makkelijk. Je kunt de groenten toevoegen die je zelf lekker vindt, er zijn verschillende ' smaakjes ' en het staat snel op tafel. Je kan zelf bepalen of je voor 2 of 3 personen maakt, afhankelijk van de hoeveelheid ingrediënten die je toevoegd. Ik maak het altijd voor 3 personen terwijl ik alleen ben en doe dan 2 porties in de vriezer voor als ik avonddienst heb. Een aanrader dus.