Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en bepaalde vleeswaren,maar dat zal je wel niet op willen sturen 
,de Senseo apparaten staan ook gewoon in supermarkten te koop.. 
,is zo lekker
),dat vind je hier inderdaad niet, pepernoten kennen ze wel alleen zit wel ander smaakje aan
kimmie261 schreef:drop kan je hier echt genoeg kopen...vla is ook gewoon te krijgen in de supermarkt
de rest van je lijstje zijn dingen die ze hier niet echt verkopen,alhoewel sommige dingen er soms ineens wel weer liggen
wij halen vooral croma in nederlanden bepaalde vleeswaren,maar dat zal je wel niet op willen sturen
koffiepads niet te krijgen?? ook daar hebben ze hier verschillende soorten merken van,van "gut und gunstig" tot Senseo...in allerlei smaken..,de Senseo apparaten staan ook gewoon in supermarkten te koop..
pinto_1 schreef:Brood? Vind duits brood niet lekker, dus dat haal ik altijd in Nederland.
Jij kan dat omdat je dicht aan de grens woont................ik ook overigens hoor, en ik speel net zo vals. Haal ook mijn brood uit NL
,ik vind sowieso nederland goedkoper als duitsland,dus wij halen elke week bij de appie onze boodschappen 

kimmie261 schreef:goedkoper zijn de pads zeker,ik vind sowieso nederland goedkoper als duitsland,dus wij halen elke week bij de appie onze boodschappen
het is alleen niet zo dat pads niet te verkrijgen zijn in duitsland
pindakaas hebben ze hier wel,alleen wel duurder als in nederland,dus dat nemen we zeker vanuit nederland mee .
thee wordt je hier mee dood gegooit,zijn hele thee afdelingen bij de edeka ( vind zelf thee echt te ranzig om te drinken,maar verbaas me over hoeveel soorten thee ze hier wel niet hebben)
dit is alleen nog maar verpakte thee,laat staan de schepthee die ze hier in allerlei soorten hebben..
https://www.edeka-lebensmittel.de/getra ... aenke/tee/
wij hebben altijd afbakbrood en die is in duitsland veel lekkerder als nederlands afbakbrood,dus voor het brood blijven we dan weer in dld
, nu is niedersachsen wel theeland geloof ik....je wordt ermee dood gegooit,zo ook met allerlei smaken dus...
)