Zo hebben we 3 gerechten en koffie met gebak achteraan. Geen 6 gangen gelukkig haha.
Ik mag dit jaar het voorgerecht doen en het idee was een bord met 3 of 4 kleine voorgerechtjes van vis.
Ik heb er al 1: zalmtorentjes. Verder kwam ik nog een leuk recept tegen van garnalenwraps.
Maar wie heeft nog meer een leuk idee? Ik kom op internet veel viskoekjes en zalmmousse tegen. Zalmmousse zit al in de torentjes, dus tenzij helemaal anders is dat wat dubbel. Wel erg leuk om bijvoorbeeld te serveren met een totaal andere garnering op een grote lepel ofzo. En viskoekjes zijn op zich wel leuk, maar dan in de pan of oven gebakken, niet in de frituur. Leuk recept daarvoor mag dus ook, mits niet met de frituurpan!
Garnalen zijn we allemaal niet heel dol op, dus een simpele cocktail wordt 'm niet. Andere vissoorten zijn geen probleem. Ik werk het liefst met vers, maar een goed recept met een blikvariant is ook welkom.
Voor de liefhebbers hier het recept voor de zalmtorentjes:

)
. Nu heb ik het geluk dat de buren van mijn ouders een viswinkel hebben maar mijn probleem dit jaar is dat ik in Disney zit met kerst
.