Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eulogy schreef:Dan hoort het alsnog niet verkocht te worden natuurlijk, _helga_. Dat is gewoon erg slordig. Die regels zijn er niet voor niets.
Kim_Asterix schreef:Dat is wel bijzonder ja. Ik werk zelf bij de Mac en bij ons krijgen de sluiters altijd dingen mee naar huis als het bijna over de datum is. Zo kreeg ik laatst 3 Italiaanse salades mee naar huis die 2 dagen later over de datum zouden zijn. Ze mochten dan verkocht worden tot de dag voor de datum op de verpakking. Wat ik hier mee wil zeggen is dat er dus normaal flink op de data gelet wordt.
Ik zou gewoon nog ff bellen of het anders laten zitten. Klachten zijn veel meer werk en een topic openen heeft verder ook geen nut...
Blacky94 schreef:Toen ik er nog werkte was het volgens mij zo dat er stickers op zaten met de datum dat ze gemaakt waren oid. De kip werd altijd pas gegrild op het moment dat de bestelling door kwam of hij kwam van de bop vandaan waar hij gewoon uit de frituur kwam.
Maar goed, dat is al weer een paar jaar terug en weet er ook t fijne niet meer precies vanaf..
Shona_ schreef:Sence schreef:Kan inderdaad. Ik denk ook dat het er tussen door is geglipt of dat hij het gewoon vergeten is. Alleen heb ik niet zoveel zin om er achter aan te moeten bellen.
Geen zin om er achter aan te bellen, maar wel
een topic..![]()
Wat wil je dan?!
Cayenne schreef:Hier in de supermarkt plakken ze heel strategisch een 50% korting sticker over de datum heen.
Volgens mij mag dat helemaal niet.