Ben nu al een aantal maandjes een paar kilo aangekomen (5kg) en het is goed te zien
Heb verschillende dingen geprobeerd, elke avond 25km fietsen maar gebeurde niks, daarna de koolhydraten laten staan, werkte ook niet ...
Toch maar bij de dokter geweest en die zei dus 2000 calorieën max per dag voor een vrouw.
Ik ben dus 24 jaar oud, 1m75 en weeg nu 70kg. Op zich nog niet te zwaar maar het is te zien en daar heb ik nu toch wel een hekel aan !
De dokter heeft mij een opdracht gegeven, ik moet mijn calorieën tellen en na twee weken terug komen. Nou is er al een week voorbij en zat elke keer onder de 2000 calorieën (hoogste was 1907 en laagste 1353). Door de weeks zit ik de hele dag achter mijn computer op het werk en heb dus absoluut geen beweging verder, in de weekenden ben ik veel in beweging, ga met de hond lopen, of ben de hele dag bij mijn paarden (dan krijg ik ook toevallig minder calorieën binnen)
Nou ga ik dus eind deze week weer terug naar de dokter met de resultaten maar ben toch benieuwd wat jullie hier nu van vinden ?
Als er nog info ontbreekt vraag maar raak