Ik heb gezocht naar een specifiek topic over Smoothies maar deze niet kunnen vinden (tot mijn verbazing dus hoop dat ik het niet mis heb..).
Ik ben niet zo'n broodeter, en heb steeds periodes dat ik een ander ontbijt neem.
Zo heb ik periodes dat ik brood eet, dan weer een periode van creakers, beschuit, ontbijtkoek, havermoutpap etc, maar dat komt dan weer mijn strot uit en dan begin ik aan iets anders of ontbijt gewoon niet..
Daarnaast, ben ik begonnen met Bootcamp, en wil gewoon gezonder leven. Niet zo zeer afvallen (ben 175 en 56 kg) maar meer aan mijn conditie en spieren doen. En ja, dat zwangerschapsbuikje mag ook weg
Wij hadden standaard elke avond bij de koffie gebak, en aten dan 's avonds bijv een zak chips leeg, of snoep e.d en hier zijn we inmiddels ook vanaf gestapt.
Kortom; oplossing voor ontbijt/tussendoortje - gezonder leven - en aan mijn fruit / vitamines e.d komen is mijn rede om het toch eens te gaan proberen!
Ik was vanochtend op marktplaats aan het zoeken naar een blender, maar waren ver weg of vrij prijzig.
Aangezien ik nog in de probeerfase zit heb ik er maar een aangeschaft bij de action en mocht het goed bevallen kan ik altijd nog een beter aanschaffen.
Wat mij een beetje tegen hield is dat ik denk niet zo veel te lusten, niet van pitjes houd (en dus geen drinkontbijt en zo lust wat ik geprobeerd heb) en je toch vaak kleine beetjes nodig hebt van dingetjes die ik normaal niet gebruik en het dan zonde vind om aan te schaffen
Nou, toch de stap gewaagd en wat recepten opgezocht voor ik boodschappen ging doen.
Ik heb nu deze 2 om te maken:
Voor het ontbijt morgen http://allrecipes.nl/recept/668/ontbijt ... opRecipe_4
Tussendoor: http://allrecipes.nl/recept/7439/mango- ... px?o_is=LV
En toen ik bij de diepvries was voor fruit heb ik ook een pakje 'smoothie fruit' meegenomen. Hierin zat aardbei - banaan - blauwebessen en heb deze net gelijk geprobeerd toen ik thuis was. (met yoghurt en beetje fruitsap) Heerlijk! En mijn zoontje van 2 jaar vond het ook lekker
Nu ben ik toch wel benieuwd naar lekkere, redelijk makkelijke, gezonde (fruit) smoothies!
Ervaring en tips van jullie vind ik denk ik toch fijner dat talloze sites waar ik me zo onbekend voel
Brand los zou ik zeggen

Maar weer niet zo gezond