Iedere ochtend is een grote kom cornflakes met melk mijn ontbijt. Het is snel klaar te maken. Geen gedoe met brood en beleg.
Ik moet zeggen dat dit me het laatste jaar enorm begint tegen te steken. Ik heb daarom het nieuwe Quaker instant havermout in huis gehaald. Gezond en ook snel klaar.
Zakje + melk in een kom, 2 minuten in de microgolf en eten maar. En het is nog lekker ook.
Je hebt de Naturel (27 gram per zakje), de Cassonade (36 gram) en de Multifruit (38.5 gram).
Sinds 2 weken eet ik de Naturel en dat gaat vlot binnen. En om 10u krijg ik ook vlot mijn appel op terwijl dit vroeger niet het geval was.
Dus mijn vraag: zijn die porties niet veel te klein gemaakt? Havermout zou een voller gevoel geven dan cornflakes, maar bij mij gebeurt het omgekeerde.
Ik lees op internet dat mensen hun porties havermout (los uit de verpakking) variëren van 20 tot 60 gram. En dan voegen ze nog een hoop fruit toe. In de Multifruit zit het fruit al in en dan heb je nog maar 38.5 gram.
Ik weet dus niet of ik me al die tijd te vol heb gegeten (ik had zelden honger) met cornflakes, of dat ik me nu aan het uithongeren ben.
Moet ik een briefje sturen naar Quaker dat hun porties te klein zijn
.
In de Multifruit zit wel wat fruit, maar dat is niet erg veel.
. een zak AH basic havermout is geloof ik 1 euro per kilo ofzo?
... Ik doe eigenlijk nooit boodschappen meer in NL dus ben de prijzen een beetje aan het kwijt raken.
.
.