Een loempia kraam op een feestje.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mellen95

Een loempia kraam op een feestje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 20:35

Hoi zoals de titel al vermeld, ben ik op zoek naar een loempia kraam die bij ons thuis komt.
Wij geven van zomer een tuinfeest vanwege ons 25 jarige jubileum (bij elkaar zijn).
Nu zijn bij ons in de buurt al verschillende snack wagens geweest, dus het wordt tijd voor wat anders.
En op internet nog niet iemand gevonden die uit de regio Apeldoorn, Deventer, Zutphen komt.
Dus mijn vraag weet iemand een goed adresje voor mij?
Alvast bedankt.

Essxan

Re: Een loempia kraam op een feestje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:47

Loempia's van baai loe, staat van dinsdag tot en met zaterdag met een kraam op winkelcentrum egelantier, en dagelijks bij de mc donalds in het centrum. Zou daar eens heen gaan en informeren wat er mogelijk is. Zijn ook nog eens de lekkerste loempia's van de omgeving.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:56

In Doesburg staat heel regelmatig een wagen die loempias verkopen. Alleen geen idee hoe die smaken omdat ik ze zelf niet mag hebben. Het is er altijd wel erg druk en het ruikt lekker.

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 21:14

Essxan schreef:
Loempia's van baai loe, staat van dinsdag tot en met zaterdag met een kraam op winkelcentrum egelantier, en dagelijks bij de mc donalds in het centrum. Zou daar eens heen gaan en informeren wat er mogelijk is. Zijn ook nog eens de lekkerste loempia's van de omgeving.

Kijk ervaringen uit de eerste hand.
Deze ga ik eens even proeven, alvast bedankt voor je tip. +:)+

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:36

mellen95 schreef:
Essxan schreef:

Hahaha geen dank.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:27

Op de zaterdagmarkt in Apd staan 3 verschillende loempiakramen, die zou je eens kunnen vragen. Die hier boven genoemd wordt is inderdaad de lekkerste :))

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:30

Essxan schreef:

Deze wilde ik ook zeggen, hun loempia's zijn super!

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:32

Jezzi schreef:
Op de zaterdagmarkt in Apd staan 3 verschillende loempiakramen, die zou je eens kunnen vragen. Die hier boven genoemd wordt is inderdaad de lekkerste :))

Echt wel. Heb bij verschillende kramen in Apeldoorn loempia's gehaald. En er is er geen een die kan tippen aan de gene die ik al heb genoemd. Bij de ergste hebben we na 1 hap de loempia gelijk weg gegooid. Ik denk als je hem vraagt dat hij graag op je feestje komt staan.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:34

Jaa de loempia's van hem zijn echt het allerlekkerst. De eigenaar is daarnaast ook nog eens heel vriendelijk en vrolijk :D

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:37

Nachtlampje schreef:
Jaa de loempia's van hem zijn echt het allerlekkerst. De eigenaar is daarnaast ook nog eens heel vriendelijk en vrolijk :D

Niet alleen de eigenaar, ook zijn zoon is altijd heel vriendelijk en vrolijk. Zijn zoon staat meestal op de eglantier.

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:14

Jaaa, die loempia's zijn echt lekker. Ik heb een keer gehad dat er een vrouw achter stond, die was ook erg vriendelijk. Meestal nemen we zaterdags nog even een loempia mee op de egelantier, mjam!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:16

Geen tips voor je, maar ik las je titel als: Een loempia op een kraamfeestje :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:17

mellen95 schreef:
Essxan schreef:

Dat zijn absoluut de lekkerste, ze hebben een geel/witte kraam en staan achter de Hans Anders, tegenover de lingeriewinkel. Ik wil nergens anders loempia's van :n

Weet alleen niet of ze ook in te huren zijn, zijn wel erg vriendelijke mensen dus als je ze kan strikken heb je waarschijnlijk ook nog grote lol met hen op je feestje :j

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 12:39

xDonja schreef:
Geen tips voor je, maar ik las je titel als: Een loempia op een kraamfeestje :')

:') Nee het is toch echt een loempia kraam op een feestje. Haha

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 12:42

Bedankt voor de goede feedback iedereen.
Ik ga ze zaterdag proberen, ik denk dat ik ze wel eens heb gehad, maar nu neem ik extra voor het thuisfront.
Ik denk wel dat het een succes wordt, bijna iedereen vind loempia's lekker.