http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/Gezienoptv/1.2177793
Toen besefte ik me dat ik best wel eens zo'n suiker addict zou kunnen zijn. Ik drink dolgraag een blikje energy, rosé bier, rode wijn en thee vind ik ranzig zonder suiker. Dat het slecht was wist ik eigenlijk al, maar nooit wat mee gedaan.
Wat het erg lastig maakt, is dat (zoals ze in het filmpje vertellen) vrijwel overal suiker in zit. Eigenlijk kan je niet fatsoenlijk brood met vleeswaren van de supermarkt eten, of je hebt alweer suiker binnen... Sowieso zit er veel suiker in zo veel lekkere dingen...
Hoe is het dan mogelijk om te minderen? Zelf brood maken en langs de slager voor vleeswaren lijkt me niet echt gemakkelijk vol te houden.Zijn er meer Bokkers die véél te veel suikers eten? Hoe denken jullie hierover? Wie eet er al bewust vrijwel geen (slechte) suiker, en hoe?

Ik wil beginnen met thee leren drinken zonder suiker...

als dat niet lukt zijn misschien zoetjes en dan afbouwen een optie. Sterrenmunt en zoethout thee houd ik helemaal niet van en honing vind ik alleen lekker met brie of geitenkaas en walnoten
dat is misschien dan een gelukje.
, jezus wat een troep geven sommige hun kinderen mee
. Vroeger bruin brood (ik luste ook niet wit) met vleeswaren , zoet mocht niet van moeders en een stuk fruit maar die at ik nooit
. Mijn ogen zijn ook weer open
). Maar met steeds wat meer groenten te eten, krijg je ook een meer verzadigd gevoel en snoep je ook minder.