Zoektocht naar leuk/betaalbaar brunch restaurant lukt niet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Zoektocht naar leuk/betaalbaar brunch restaurant lukt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 23:11

Allereerst mocht dit hier toch niet goed staan, excuses daarvoor. En de titel is wat vaag, maar hieronder volledige uitleg.

Voor 1e kerstdag zijn we samen met schoonfamilie op zoek naar een goed, leuk maar ook beetje betaalbaar brunch restaurant. Wij zelf hebben weinig tot geen ervaring eigenlijk voor wat betreft een brunch, hebben google al goed gebruikt en nog steeds maar we komen er maar echt niet eruit.

En nu dacht ik waarom vraag ik Bokt niet om ons laatste hulpmiddel ;). Schoonfamilie komen zelf allemaal uit en/of nabij Utrecht en wij uit West- Friesland, dus zou voor ons het fijnste zijn als er iemand iets of wat kent in of nabij Amsterdam :o.

Uiteraard wel wat gevonden maar vonden we best nog wel aan prijzige kant :o, dit omdat wij met 2e kerstdag ook al uiteten gaan met mijn familie.

Als er nog vragen zijn stel ze gerust, en hoop of er bokkers zijn die wat leuke restaurants kennen.

;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:15

Wat vind je prijzig? Jullie gaan ook wel uit eten in de duurste tijd van het jaar en ook nog in Amsterdam.

XFiemoX

Re: Zoektocht naar leuk/betaalbaar brunch restaurant lukt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 23:19

Nou ja hebben eigenlijk ook geen idee wat normaal is qua prijzen voor een brunch. Maar een of ander restaurant waar schoonfamilie mee kwam zou in Vleuten ergens zitten, en begrepen we uit 32,50 + 2x 16 euro voor 2 kinderen en dat voor een brunch :o.

Alleen willen we het liefst een wat eerlijkere afstand, en als we met schoonfamilie instemmen dan is het voor hen voor zoveelste keer ''om de hoek'' terwijl wij wel onze km ervoor weer moeten maken :o.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:21

Al bij Van der Valk gekeken? Geen flauw idee hoe duur het daar is en of ze iets met kerst hebben maar ik herinner me een lekker lunch van jaren geleden.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:31

Met kerst is het overal stukken duurder dan buiten de kerstdagen om.
32,50 is (met kerst) absoluut niet duur voor een brunch.

Hopelijk vindt je nog een plekje, want veel is allang van te voren vol.

Tja en qua km,s... wij zijn ook altijd degene die van verder weg moeten komen.
Dat komt omdat wij degene zijn die verderweg zijn gaan wonen.
Was niet hun beslissing en wij weten dat dit 1 van de "consequenties" was van 90km weg te gaan wonen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:33

mala26 schreef:
Al bij Van der Valk gekeken? Geen flauw idee hoe duur het daar is en of ze iets met kerst hebben maar ik herinner me een lekker lunch van jaren geleden.

Van der Valk is duurder dan wat TS eigenlijk al duur vindt.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:44

Misschien tapas bij La Cubanita?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 23:45

Brainless. Dat het met kerst sowieso al duurder was waren we al over uit. En wat km betreft, familie weet waarom wij hier zijn gaan wonen en hadden er geen problemen mee (op een paar na dan), maar dan nog na jaaaaaren maar ja en amen te zeggen omdat we er dan wel gewoon akkoord mee gingen, zijn we nu eigenlijk wel beetje beu en vinden dat er vast en zeker ook wel aan gedacht kan worden iet wat gelijk (helemaal gelijk lukt toch nooit) qua afstand.

Van der Valk heb ik gekeken, zo samen als gezin zouden we wel voor Van der Valk kiezen maar nu even niet anders was de keus gevallen op Van der Valk Volendam.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:46

Eydis schreef:

Met kerst is dat ook 30E pp

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:46

Brainless schreef:
Met kerst is het overal stukken duurder dan buiten de kerstdagen om.
32,50 is (met kerst) absoluut niet duur voor een brunch.

Hopelijk vindt je nog een plekje, want veel is allang van te voren vol.

Tja en qua km,s... wij zijn ook altijd degene die van verder weg moeten komen.
Dat komt omdat wij degene zijn die verderweg zijn gaan wonen.
Was niet hun beslissing en wij weten dat dit 1 van de "consequenties" was van 90km weg te gaan wonen.

Dat is nog maar 90 km ;) ik rijd 1000 km om met kerst met m'n ouders te zijn.

Maar wat er ook al eerder gezegd is s, het is met kerst gewoon duur om uit eten te gaan.
En je hebt grote kans dat alles al vol is.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 23:48

Dit restaurant kwam ik met zoekfunctie ook al tegen en klinkt wel leuk, heb jij er ervaring mee? Is het een leuk maar goed restaurant?

Eydis schreef:

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-14 23:52

Yup 29.50 zag ik net... valt heus te doen alleen zag niet staan wat kinderen dan daar kosten ( 4 en 2 jaar).
Prijs is wel oké, begrijpen uiteraard dat juist met kerstdagen prijzen hoger liggen als op een normale dag. Meeste struikelblok is dat we het wat aso vinden als je voor kinderen 16 euro p.p moet betalen.
Brainless schreef:
Eydis schreef:

Met kerst is dat ook 30E pp

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:52

Hoi xFiemoX,
Ik ken het voornamelijk van de tapas op de kaart, die zijn lekker! Ik weet niet of ze wat hebben met kerst maar anders zou je even met ze kunnen contacten: http://www.lacubanita.nl/

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:54

LZP >> VT

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:55

Het idee van La Cubanita is erg leuk, maar vooral om met een groepje vriendinnen heen te gaan vind ik. Met de familie zal ik er niet zo snel gaan eten. Veel restaurants zitten best vol en op elkaar. Je hebt een boekje met allemaal kleine gerechten met een nummertje ervoor. Je krijgt dan een viltje waar je per persoon 2 nummertjes (van gerechten) op in vult en deze komen ze dan brengen. Daarna mag je weer een nieuw viltje invullen.

Opzich is het eten wel lekker, maar niet 'super'. Je zit wel gegarandeerd proppie vol daarna haha

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 23:58

XFiemoX schreef:
Yup 29.50 zag ik net... valt heus te doen alleen zag niet staan wat kinderen dan daar kosten ( 4 en 2 jaar).
Prijs is wel oké, begrijpen uiteraard dat juist met kerstdagen prijzen hoger liggen als op een normale dag. Meeste struikelblok is dat we het wat aso vinden als je voor kinderen 16 euro p.p moet betalen.

Kinderen tot 11 jaar zijn met kerst 17,50.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 00:05

Kijk eens bij ABC Velp, is ook niet de mega goedkoopste maar wel echt lekker eten :)
Onbeperkt voor een paar uur en ze hebben er vanalles!

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:45

Vorig jaar zijn wij gaan brunchen bij Shabu Shabu, een japans all you can eat restaurant in Hoofddorp. De prijs vonden wij heel goedkoop;€28.50 pp inclusief onbeperkt fris, sap, bier, wijn, koffie en thee!je kon vanaf 12.00uur tot 16.00uur onbeperkt eten en drinken.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:46

Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste zaken met kerst al vol zitten. Wij hebben in juni gereserveerd en toen waren we al de laatste tafel.