Hoi ... ik ben op zoek naar een vloeibaar iets wat wel eten is (bijvoorbeeld vla, geen cola oid), wat lekker is én een extreem sterke smaak heeft. Ik moet er iets vies doorheen roeren wat ik absoluut niet wil proeven namelijk
Zelf dacht ik misschien boer'nyoghurt? Maar is die smaak wel sterk genoeg? :'$
Ik ken die producten allemaal niet zo dus vandaar dat ik om advies vraag ... heb het voor morgen nodig ...
Appelmoes? Of pindakaas, chocopasta of jam ofzo? En anders neus dicht en gewoon doorslikken
Dani
Geplaatst: 15-10-14 17:28
Stel je er maar gewoon op in dat het vies gaat zijn, volledig maskeren zal niet lukken als het zo smerig is. Neus dicht helpt echt, en vooral zorgen dat je erná direct een paar happen van iets kan eten/drinken met een sterke smaak.
Ik had altijd hele vieze aanmaakpoedertjes uit het ZKH, die maakte ik met minimaal water aan.. En dan eerst iets met prik (ik had het idee dat de prik het vieze wegnam) een slok, dan het medicijn en dan heel veel prik.. Bitter lemon vond ik nooit zo heel lekker maar vanwege de hele sterke smaak had ik iets van oh yesssssss.... Sterkte!
Gewoon door water heen en snel doordrinken. Als je vla oid neemt zie je we iedere schep tegenop en het gaat tergend langzaam. Lepel na lepel
mamajolijn
Geplaatst: 15-10-14 17:45
Als het medicijnen zijn die je in moet nemen, moet je wel eerst in de bijsluiter lezen of de werking niet achteruitgaat in combinatie met zuivelproducten. Als dat wel kan is vla een goede kanshebber, maar iets proeven doe je het vaak toch.
Ik koop denk ik chocomousse en appelmoes, als die niet sterk genoeg zijn doe ik wel limonade door de vanillevla maar ik houd niet zo van limonade ... maar beter dan die smaak '-'
Dan doe ik eerst iets sterke smaak te eten, dan met neus dicht, en als met neus dicht niet gaat maak ik een mengsel met chocomousse en een mengsel met appelmoes
Thanks everyone (:
MelanieB
Geplaatst: 15-10-14 21:12
Froukje1993 schreef:
Of vanille vla/yoghurt met een goede scheut limonade erdoor.. Flink veel en het is zo zoet dat je andere smaken moet gaan zoeken
Sinaasappelsap is ook wel een smaakverberger En anders t puur innemen neus dicht en dan glas melk direct erna Melk neutraliseert ook erg Of als je iets hebt waar je t toch nog doorheen proeft glas melk erna drinken