Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Annemiek80 schreef:DaisyDarling schreef:Wil je perse krullen? Want als het ook kleine stukjes mogen zijn.
Paar blokjes chocolade in een (stevig) boterham zakje en er even op los met een vleeshamer/deegroller. Is zo klaar.
Ik ben een beelddenker...
Volgens mij heb ik dan cacaopoeder lol
barrymuis schreef:Bij de bakzolder in alle smaken en kleuren maar ik denk in verhouding te duur.
je kunt ook kijken in bakwinkels online of bij de aveve.
Chocolade winkels hebben ze ook wel eens die bij ons heeft ook zelf gemaakte hagelslag.
Maar inderdaad of een reep of blok chocolade en dan met de kaasschaaf
Of chocolade smelten op een aanrechtblad uitgieten en dan met een plamuurmes krullen schrapen.
Gewoon een nieuw plamuurmes kopen bij de action of zo en die daar voor bewaren (heb ik ook).
Succes
tamary schreef:barrymuis schreef:Bij de bakzolder in alle smaken en kleuren maar ik denk in verhouding te duur.
je kunt ook kijken in bakwinkels online of bij de aveve.
Chocolade winkels hebben ze ook wel eens die bij ons heeft ook zelf gemaakte hagelslag.
Maar inderdaad of een reep of blok chocolade en dan met de kaasschaaf
Of chocolade smelten op een aanrechtblad uitgieten en dan met een plamuurmes krullen schrapen.
Gewoon een nieuw plamuurmes kopen bij de action of zo en die daar voor bewaren (heb ik ook).
Succes
Liever uitgieten op een stuk bakpapier, is makkelijker schoonmaken.
Ik ga een kaasschaaf proberen en even bij de Jumbo kijken. En anders misschien online, maar dat is inderdaad duur volgens mij.