Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Alwiene schreef:Dan heb je mazzel, of waren het verschillende smaken? In principe krijg je er altijd maar 1 gratis mee in zo'n geval, maar ik weet dat ze er soms ook meerdere gratis meegeven als je er meerdere had ja.
Jumbo heeft sowieso fijne acties, heb daar al heel wat gratis weggehaald.
Dorike schreef:Hahahah, ik werk bij de jumbo. Soms komen er gewoon klanten zoeken naar die producten
KarinvdM schreef:Dorike schreef:Hahahah, ik werk bij de jumbo. Soms komen er gewoon klanten zoeken naar die producten
Ik zoek er niet naar, maar ik liep laatst in een Jumbo bij het fruit en boven een schap met een paar verschrompelde perziken hing een bord met dat vers ook echt vers is bij Jumbo ( weet niet meer precies wat daarop staat?). Ik zei toen tegen iemand die daar vlakbij stond te vullen dat het niet slim was om zoiets precies onder zo'n bord te leggen en hij kwam me even later zelf achterna met een zak met verschillende soorten groente en fruit. Ik kon dat wel waarderen.
Ik weet niet of ze dat bij meerdere Jumbos ook zo doen? Heel vaak gehad dat ze niet eens de prijs noemen, kan hem wel zien maar dan nog..