De taart is voor een verjaardag. Diegene lust geen nootjes en alles wat er op lijkt, dus ook geen kokos of marsepein + geen koffie/mokka. Ik bak zelf niet zo vaak maar ben wel redelijk handig in de keuken. Ik heb een mixer en het normale keukenspul, geen bijzondere keukenapparatuur. De dag van de verjaardag moet ik werken dus daarom is het handig als er geen hele ingewikkelde toeren hoeven worden uitgehaald of het een dag eerder gemaakt kan en dan evt. nog een tweede dag na de verjaardag houdbaar is. Omdat ik elk jaar een taart maak en ik los daarvan regelmatig kwarktaart maak, is het leuk als het er wel enigszins bijzonder uitziet; een 'mooie' taart is. Er hoeft verder geen thema ofzo aan vast te zitten. Taart en spul mag best wat kosten, ik wil best naar de toko op kleurstof ed te scoren, enz; het zou wel fijn zijn als ik niet de hoofdprijs hoef te betalen, omdat ik dat geld liever uitgeef aan een cadeautje.

Wie helpt mij aan ideeen?
Lekker fris, gezond en makkelijk te maken.
Ik waardeer het meedenken absoluut, maar het is nog niet een 'ja!- dat is het-gevoel'... Wel bedankt hoor!