Hoe vaak snoep/snack jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoe vaak snoep/snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:00

Zoals de titel aangeeft; hoe vaak snoep/snack jij? En heb je dan een zwak voor chips, ijs, koek, snoep of nog wat anders? En kan je het rustig bij een schaaltje/handje houden, of moet de hele zak leeg? :))
Ik ben nieuwsgierig naar hoe vaak/hoeveel anderen snaaien, ik heb soms best het idee dat ik wel heel veel snack. :')

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:01

uhhmmm....
ik snoep/snaai eigenlijk heel de dag door :P (wanneer ik trek heb pak ik iets)
meestal 2 kleine zakjes chips per dag of een halve zak :P
en alles wat er tussendoor nog in gaat :P

oowja en ik wil ook nog wel is iets bestellen als ik savonds voor de tv zit (kapsalon ofzo :P )
of als er nog restjes zijn van avondeten (macaroni nasi) dan eet ik dat OOK nog :P
Laatst bijgewerkt door Mendy1984 op 16-05-14 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsha

Re: Hoe vaak snoep/snack jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:02

Nu ben ik wel benieuwd hoeveel jij dan snackt :') Dan weet ik of ik wel of geen antwoord moet geven :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:03

Teveel. :')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:03

Maar normaal snoep ik vrijwel nooit. Een lekker vers stuk fruit vind ik een traktatie.

Nu tijdens mijn zwangerschap heb ik echt enorme trek ik allerlei slechte dingen en de meest smerige combinaties. Ach, die 9 maanden geef ik er aan toe.

Daarna stop ik weer alleen dingen in mijn mond waar mijn lichaam ook echt wat aan heeft.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:04

Heel wisselend. Ik kan me twee weken heel netjes inhouden en dan ineens helemaal losgaan en alles opvreten wat in de kast zit. Hele slechte gewoonte :=

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:05

Snoepte voorheen heel erg! Smorgens naar de appie, crosantjes halen, jelly beans, chocolade repen, milkshakes, alles ging er in.
Sinds 2 maanden aan het sporten en compleet gestopt met snoepen, alleen maar gezond.
Kon niks laten staan, als ik begon aan een zak moest hij leeg hahaha

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:06

De hele dag door? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:11

Over het algemeen niet zoveel, maar er zijn er dagen (meestal zo om en nabij de ongesteldheid xD) waarbij ik honger heb in alles wat kant-en-klaar weg te haffelen is :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:29

Meestal twee of drie keer per dag en bijna alleen maar gezonde dingen. Op luie dagen pak ik vaker een snack, vaak nog steeds gezond maar op zulke dagen vaak ook wat minder netjes. Ik ben een ijs meisje :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:36

Alleen op zondag, mijn cheatday. Gebakken ei met spek en chips zijn favoriet!

De rest van de week eet ik clean!

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:37

Te vaak :Y)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:38

Doosje dummies na het eten :') en dat is het.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:39

Hangt er vanaf of we wat hebben.
In het weekend vaak 1x chocoladenootjes en chips. Door de week hangt er dus vanaf. Nu hebben we een zak jelkybeans en daar doe ik ongeveer een week mee. Voor de rest 's avonds vaak gezonde dingen zoals tomaat en komkommer :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:41

veel te veel.. ik probeer er nu op te letten, maar het is zo lekker :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:41

Ik probeer zo clean mogelijk te eten, en als ik dan tussendoortjes eet, dan is dat een kommetje fruit met kwark en kokosschilfers oid. Of notengranola :~

1 x per week houd ik meestal een cheatdag, en dan eet ik graag iets lekkers van de bakker, een taartje van de chocolatier, of chocolade of ijs, of friet van de snackbar. Een bakje gesuikerde yoghurt. Chips eet ik maximum 2 x per maand, en dan nooit echt heel veel, snoep eet ik nooit.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:42

Te. Vaak. :o

Chocola, koekjes, ijsjes, snoep af en toe :')
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 16-05-14 20:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:42

Als het aan mij ligt snack ik het liefste de hele dag door en sla ik de maaltijden over.. _O-
Ben net een labrador, een vuilnisvat op poojes, alles gaat erin. :')

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:44

Nauwelijks. Als ik tussen de hoofdmaaltijden iets eet is dat meestal fruit, kwark, of een cracker. Soms een handje nootjes, een stukje donkere chocolade, of een paar dropjes. En af en toe een Snickers-ijsje. Chips en koekjes eet ik bijna alleen op feestjes, patat/pizza/shoarma alleen als ik me ziek voel en echt niet wil koken. Het avondeten is ook bijna altijd gezond, met voldoende groente en relatief mager vlees. Ik vind het al een feestje als ik op zaterdagochtend ontbijt met een boterham met pindakaas en eentje met kaas, haha. Het enige ongezonde wat ik wel met enige regelmaat neem is speciaalbier en wijn.

Ik mis het ook niet, eigenlijk. Ik vind het echt lekker om op een verjaardag chipjes te eten en ik kan ook genieten van een kaassouflé of een Turkse pizza maar ik heb er maar zelden echt behoefte aan.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:50

Te vaak. :') En vaak ook ongezond, tijd om er wat aan te veranderen, haha.

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:52

zoals de meeste bokkers! Veel te vaak, ongeveer de hele dag door :P

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 20:53

Ligt er aan, soms heb ik een dag dat ik echt alleen maar ongezond aan het vreten ben, echt vreten ja en de volgende drie maanden kan ik overal vanaf blijven. Ik kan mezelf wel beheersen, als ik chips wil kan ik ook makkelijk een stukje komkommer pakken of zo zonder moeite. Maar soms moet je jezelf wel even verwennen met iets lekkers toch? :)

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 21:26

Te veel D:

Maar het erge is; ik kom er ook helemaal niet van aan. 1.70 en 57 kg en ik val nog bijna af van een zak chips. Helpt niet echt. Wat ik dan wel weer heb, is dat ik na een paar snacks ineens heel gezond ga eten, omdat ik me anders zo slecht voel :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 21:29

Riraito schreef:
Te veel D:

Maar het erge is; ik kom er ook helemaal niet van aan. 1.70 en 57 kg en ik val nog bijna af van een zak chips. Helpt niet echt. Wat ik dan wel weer heb, is dat ik na een paar snacks ineens heel gezond ga eten, omdat ik me anders zo slecht voel :=

Het leven is niet eerlijk. :')

Ik kom al aan als ik bovenstaande lees, daar hoef ik niks voor te doen. :')
Maar ben een echte snaaier helaas, dus inmiddels even breed als hoog. Heb het roer omgegooid en sta flink wat uurtjes in de sportschool, maar gun mezelf in het weekend wel wat lekkers.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 21:31

Alleen in het weekend. Maar het weekend begint wel op vrijdagavond voor mij :)) En ik neem dan bijvoorbeeld graag een bakje chips met een wijntje 's avonds en ik lunch wat lekkerder/uitgebreider. Dat kan variëren van wat luxer belegd brood tot af en toe een kaasbroodje ofzo als lunch. Snoepen als in zoetigheid doe ik zelden, ik ben geen zoetekauw.
Doordeweeks probeer ik niet teveel te eten en niet te snacken, omdat ik eigenlijk wat af wil vallen, maar ik hou teveel van lekkere dingen om alles te laten staan :o (ben ook op een gezond gewicht, dus het afvallen heeft niet veel haast)