xNathaliee schreef:Maar elke dag een havermout pannekoek betekent dus ook elke dag een ei, kan dat geen kwaad dan?
Speltbrood is indd. ook erg lekker! Ik koop dan altijd met zonnebloempitten, vind het alleen wel erg duur brood en weet nooit wat ik er op moet doen. Ben best een moeilijke eter. Ik lust niet al het soorten vleeswaar, kaas moet ik ook niet. En om nou elke dag kipfilet te eten op brood word ik ook niet gelukkig van.
Elke dag een eitje is niet erg. Het geeft een lekker verzadigd gevoel en zit vol goede dingen 
bij bakker bart hebben ze altijd 3 broden voor 5,75 en eens in de zoveel weken hebben ze zelfs op de actie donderdag 3 broden voor 3,75. Ik gooi er dan 3 in de vriezer en wissel zo lekker af.
Wat dacht je van houmous, appel stroop, zuivelspread, cottage cheese, rookvlees? 
Biologische pindakaas (puur op basis van pinda's) is ook harstikke gezond en erg lekker (Wel even wennnen ana de smaak, maar vind nu de gewone pindakaas echt niet lekker meer).
Kom anders eens lezen in het topic : [VT] Wat heb jij deze hele dag gegeten? Deel III zo kun je zien wat verschillende bokkers eten en kun je ideeen op doen