Hoi hoi allemaal,
Ik wil proberen af te gaan kicken met suikers, voor iig 2-3 weken. Daarna wil ik wel weer suikers gaan eten maar ik hoop dat ik daar dan wat minder van kan eten dan nu, omdat je daar dan minder zin in schijnt te hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Nu zit ik alleen wel met een probleem: ik heb veel geprobeerd te vinden op internet, maar niet gevonden wat ik zocht. Ik heb wel een lijstje van wat ik eet, maar ik heb geen idee wat ik moet vervangen. Bijvoorbeeld brood, daar zit toch ook suiker in? Of zit daar zo weinig in dat ik dat kan blijven eten? Help!
Bij mij gaat er gemiddeld (verschild per dag, in het weekend snoep ik heel veel door de week weinig, koffie drink ik eigenlijk alleen wo-do en soms ook di en vr, maar voornamelijk veel op wo-do)
6-8 sneetjes brood met hagelslag en boter (gewone boter, geen margarine/roomboter gewoon uit die kuipjes ) (ik weet het chocola verslaafd, laatste tijd soms 2 sneetjes daarvan met speculaas)
Ong 50-100 gram melkchocolade (of het nou chocola of M&M zijn, gewoon dat ongeveer)
Avondeten (door de weeks altijd gezond door mn moeder, vrijdag friet, za. en zo wisselt heel erg, waar we zin in hebben)
20 gram nootjes (?) uit de chocola en m&m
50 gram chips
1 kopje koffie (zwart)
1/2 blikje cola
1 beker melk
1 liter water/thee
1 bakje chocoladevla
Wat moet ik schrappen/toevoegen/vervangen?
De reden dat ik geen suikers meer wil eten is omdat ik wat gezonder wil doen, totaal niet omdat ik af wil vallen, want ik kan eerlijk gezegd best veel eten zonder aan te komen
, heb ook een gezond gewicht met 62kg en 1,73. afvallen is voor mij zowiso moeilijk, ik heb bvb een keer niet ontbeten en ik was helemaal slap en aan het trillen, ik kan echt niet zonder eten dan gaat het snel mis