Pannenkoekensiroop en chocoladesiroop zonder Kcal/vet/khd??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Pannenkoekensiroop en chocoladesiroop zonder Kcal/vet/khd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 21:27

Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 03-02-14 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Re: Pannenkoekensiroop en chocoladesiroop zonder Kcal/vet/khd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:28

In Amerika heb ik dat soort dingen geproeft en alhoewel ik weet dat het vol chemische zoetstoffen en troepjes zit, smaakte het niet verkeerd :)

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:31

Ik citeer van de site (bij de siroop, bij de reviews);

Citaat:
John Marchand - 16 augustus 2013 09:59
Beoordeling: (één ster)
je kan niet stellen dat het hier om natuurlijke smaakstoffen gaat! succralose (splenda): Sucralose is geen natuurlijke stof. Het werd ontdekt bij de ontwikkeling van een insecticide. Het bevat het kankerverwekkende chlorine. Natriumbenzoaat is het natriumzout van benzoëzuur. Het E-nummer is E211. Natriumbenzoaat kan door een natuurlijke reactie met vitamine C het schadelijke en kankerverwekkende benzeen vormen. Onderzoekers van de Sheffield Universiteit brengen het gebruik van natriumbenzoaat daarnaast in verband met celbeschadigingen, met name aan de mitochondria. jullie dienen deze foute vermelding te corrigeren én deze chemische toevoegingen te vermelden bij de beschrijving.

Valuna

als er echt helemaal niks in zit lijkt het mij niet zo lekker, heb de reviews gelezen en er staat in dat het een chemische nasmaak heeft wat mij niet gezond lijkt.

verder heb ik er geen ervaring mee

hesterve

Als je je bovenste link volgt en je op label klikt zie je de achterkant van het flesje waar de ingrediënten opstaan. Grofweg water, smaakstoffen en verdikkingsmiddel....al dan niet van natuurlijke oorsprong.

Had vorige week zo n flesje in mn handen maar heb het maar teruggezet. Die chemische dingen wil ik niet eten . Neem dan wat fruitpuree op een pannenkoek
Laatst bijgewerkt door hesterve op 03-02-14 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 21:34

Die had ik niet gezien Emily, bij een groot aantal produkten heb ik door de revieuws geneusd maar deze heb ik gemist.

Ja dat heb ik ook gezien Hesterve, maar daarmee weet je nog niet wat er in zit, wat voor smaakstoffen.

hesterve

Re: Pannenkoekensiroop en chocoladesiroop zonder Kcal/vet/khd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:35

Als er niets inzit ga er dan maar vanuit dat het chemische troep is.....

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:47

KarinvdM schreef:
Die had ik niet gezien Emily, bij een groot aantal produkten heb ik door de revieuws geneusd maar deze heb ik gemist.

Ja dat heb ik ook gezien Hesterve, maar daarmee weet je nog niet wat er in zit, wat voor smaakstoffen.

Oh het stond ook op de allerlaatste pagina hoor x'D
Ik dacht ik quote het maar even voor het geval dat xd

Maar gewoon vermijden lijkt mij het beste, zou me niks verbazen als ze ook nog dingetjes 'vergeten' te melden enz ...