Gezocht: Kerstmenu voor moeilijke eters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dorientjuh

Berichten: 7253
Geregistreerd: 19-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 11:27

Precies Natasja, dat vind ik ook. Broertje van vriend at laatst bij zijn schoonouders, was iets (uiteraard) wat hij niet lekker vond en hij heeft het dus niet gegeten 'omdat hij niet iets gaat eten wat hij niet lekker vindt'. Als je echt over je nek gaat vind ik het iets anders, maar voor de rest moet je niet zeiken. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:32

dorientjuh schreef:
Precies Natasja, dat vind ik ook. Broertje van vriend at laatst bij zijn schoonouders, was iets (uiteraard) wat hij niet lekker vond en hij heeft het dus niet gegeten 'omdat hij niet iets gaat eten wat hij niet lekker vindt'. Als je echt over je nek gaat vind ik het iets anders, maar voor de rest moet je niet zeiken. :P

:oo

Dat hij dat durft te zeggen tegen de ouders van zijn vriendin... Ik zou me dood schamen...

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Gezocht: Kerstmenu voor moeilijke eters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:51

Als je allergisch bent of iets niet eet uit overtuiging ... prima, maar niet lekker ?
Mond open, hap nemen, ergens anders aan denken :D
Bij een ander dan, thuis eet ik ook alleen wat ik lekker vind ;)

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:54

Shirley schreef:
Als je allergisch bent of iets niet eet uit overtuiging ... prima, maar niet lekker ?
Mond open, hap nemen, ergens anders aan denken :D
Bij een ander dan, thuis eet ik ook alleen wat ik lekker vind ;)



:') :')

:j

Brainless

Berichten: 29747
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:20

Shirley schreef:
Als je allergisch bent of iets niet eet uit overtuiging ... prima, maar niet lekker ?
Mond open, hap nemen, ergens anders aan denken :D
Bij een ander dan, thuis eet ik ook alleen wat ik lekker vind ;)

Daarom eet ik dus al niet bij bepaalde mensen thuis en al helemaal niet met speciale dagen zoals kerst.
Omdat ik weet dat zij een bepaalde smaak hebben waar ik absoluut niet van hou en ik dus geen zin heb om met kerst dingen voorgeschoteld te krijgen die ik totaal niet lust.

Noeps
Berichten: 16930
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:22

NatasjavE schreef:
dorientjuh schreef:
Ik ga ook zeker niet te moeilijk doen, omdat ik weet dat het waarschijnlijk toch niet gewaardeerd gaat worden door de meesten als er iets anders dan anders op tafel komt. ''Nee, ik vind ''gewoon'' toch lekkerder.''
.


Dat een mens dat durft te zeggen als hij/zij bij iemand anders eet. :=

Als ik ergens iets eet wat ik niet lekker vind doe ik gewoon alsof ik het wel lekker vind.
Schep wat minder op en eet thuis wel een boterham.

Zo zal ik nooit vergeten dat ik afgelopen kerst het dessert serveerde en mijn schoonzus keihard riep "GATVER, STOOFPEERTJES, o ik vind stoofpeertjes zooooo vies echt waar dat ga ik niet eten ik snap niet dat mensen stoofpeertjes lekker vinden, jakkes, nee, doe mij alleen maar het ijs'


-O-

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:40

Wat dacht je ? Afbeelding

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Gezocht: Kerstmenu voor moeilijke eters

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:39

Mijn vriend is ook zo een die vrij weinig lust.
Nou gaan we gelukkig tweede kerstdag bij ons thuis, met mijn moeder+vriend, zusje en de zoons van die vriend hier gourmettten waarschijnlijk. Maar eerste kerstdag bij mijn vader en vrouw eten, wordt dan altijd wel wat zenuwachtig... straks lust ie het niet. En hij is ook zo een die het gewoon niet eet. Hij gaat niet stenis schoppen maar hoeft dan gewoon niks. Ik vind het dan altijd voor beide sneu, voor degene die kookt maar ook voor degene die het niet lust.

dorientjuh

Berichten: 7253
Geregistreerd: 19-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 15:44

Nou ik heb het topic laten lezen en het wordt gourmetten en met Oud en Nieuw mixed grill. :) Fijne Kerst allemaal!