Ik ben nu meer dan 10 jaar vegetarisch en moet zeggen dat ik er voor mijn idee niks aan mis.
Maar.. ik vind het toch jammer dat ik in restaurants zo'n beperkte keuze heb, dat mensen altijd rekening met mij moeten houden bij het koken en nu ik niet meer thuis woon, dat mijn huisgenootje af en toe verplicht vegetarisch moet eten vanwege mij.
Natuurlijk hoeft mijn huisgenootje niet vegetarisch te eten, maar koken voor twee mensen is goedkoper dan individueel en gezelliger.
Dan komt er ook nog bij dat ik volgend jaar in het buitenland ga werken, in een dorpje waar niet heel veel keuze is qua vegetarisch eten.
Oftewel, ik wil eigenlijk weer (wat) vlees gaan eten. Het enige probleem is dat ik het niet meer lust. Het enige wat ik wel lust zijn frikadellen en knakworstjes
Ik probeer wel regelmatig weer wat te eten, maar zelfs kip vind ik niet lekker. En dan heb ik t niet over de smaak maar over de structuur ervan..
Zijn er bokkers die ook na lange tijd geen vlees eten, het wel weer zijn gaan eten? En zo ja, hoe hebben jullie dit gedaan?