Ik vroeg mij af of er ook bokkers zijn die zich bezighouden met wat uitgebreidere lunches?
Zelf heb ik een bento box en ben hard op weg om weer inspiratie op te doen voor eten, want raakte een beetje in de slop met m'n pasta of couscous salade.
Maandag had ik humus-spinazie wraps als lunch en vandaag nasi (de rest ligt in de vriezer
) Verder ligt er in de vriezer nog gehakballen, mini quiches, muffins (van amber albarda) en de nasi.Ik eet alles koud. Reis (bijna) elke dag op en neer naar Amsterdam dus er is simpelweg geen keuze. Of ze moeten treinen met oventjes gaan ontwerpen
Zoals jullie zien ben ik niet zo Japans georiënteerd of met allerlei figuurtjes (simpelweg geen tijd voor s avonds/s ochtends!), maar ik sta wel overal open voor.
Brand los met inspiratie!
Ben echt heel benieuwd wat jullie allemaal meenemen!
Bij mij variëren ze van (gemengde) sla met rauwkost en een eitje tot chili sin carne. Ik gebruik bijna altijd bonen en/of linzen vanwege de eiwitten. Erg lekker vind ik linzen met rode ui, slamix en cherrytomaatjes met een dressing van balsamico-azijn en olijfolie. Ik neem ook regelmatig een salade van witte kool, geraspte wortel, appel en noten met een dressing van sesamolie en sojasaus mee. 
Je hebt tegenwoordig van die kikkererwten ook mini blikjes, evenals maïs, die hebben wij altijd wel staan.