Haribo snoepjes gekrompen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Haribo snoepjes gekrompen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:48

Ik wist niet waar die anders moest :') Volgens mij zit ie hier goed.

Ligt het aan mij, of zijn de haribo snoepjes kleiner? :Y)
Zit nu zo'n mini zakje te eten, van die kindermix met van alles en nog wat erin. Kersjes, maantjes, zoute drop, dropvisjes etc.
Maar ik meen mij toch echt te herinneren dat er toen een "echt" kersje in zat, een grote rol dropveter, een groot maantje, et cetera et cetera. Nu zijn ze net zo groot als m'n vingertop :')
Ook de cola flesjes zijn gewoon een bruin staafje.. Zit geen colafles vorm meer in.. :')

Voordat iedereen roept 'waar maak je je druk om'... Nee ik maak me er niet druk om en het viel me op, en vraag me af of ik nou gek word of dat het voorheen groter was. :')

eline10

Re: Haribo snoepjes gekrompen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:49

Klopt! Het viel mij laatst ook al op :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:50

Misschien zijn jullie zelf gegroeid :(:) ?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:52

Als je de potten hebt van Haribo, zijn ze volgens mij nog wel "groot"

Moet eerlijk zeggen dat ik het snoep schap in de supermarkt een beetje mijd.
Ben gek op snoep en als ik daar langs loop verdwijnt er van alles in mijn karretje :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:53

De potten zijn inderdaad allemaal nog wel groot. Maar koop je van die mix-zakjes, dan heb je ineens kleine bolletjes erin zitten met 1 of 2 kleuren die moeten doorgaan voor iets dat lijkt op.. :+

We hadden juist zo'n "vakantiezak" gekocht met kleine zakjes omdat m'n vriend en ik het niet eens konden worden over welke haribosnoepjes we zouden halen (ja.. dilemma! :') )

Shirley: nee ik wil niet groeien :')
Moet ook wel zeggen dat het erg lang geleden is dat ik zulke zakjes op heb, dat klopt :+ Maar gelukkig was ik niet de enige die het opviel :')

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:55

Mij is het ook opgevallen.
Gelukkig zijn ze er niet minder lekker om

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:54

is mij ook opgevallen indd.
Maar ik denk in mij geval met sommige dingen dat ik gewoon groter ben geworden. Vroeger op de markt bijvoorbeeld kregen we een vietamese loempia en die konden we net op en nu lust ik er wel een stuk drie, vier.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 23:15

chelle_dora schreef:
De potten zijn inderdaad allemaal nog wel groot. Maar koop je van die mix-zakjes, dan heb je ineens kleine bolletjes erin zitten met 1 of 2 kleuren die moeten doorgaan voor iets dat lijkt op.. :+

We hadden juist zo'n "vakantiezak" gekocht met kleine zakjes omdat m'n vriend en ik het niet eens konden worden over welke haribosnoepjes we zouden halen (ja.. dilemma! :') )

Shirley: nee ik wil niet groeien :')
Moet ook wel zeggen dat het erg lang geleden is dat ik zulke zakjes op heb, dat klopt :+ Maar gelukkig was ik niet de enige die het opviel :')

Haribo heeft 3 verschillende soorten, de mini-zakjes, de reguliere zakken en de potten.
De reguliere zakken en potten bevatten 'normale' grootte snoepjes, maar die mini-zakjes bevatten inderdaad kleinere snoepjes.
Dat is bewust gedaan. :Y)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 23:21

Wij hebben altijd zakjes van Haribo met van die aardbeien, colaflesjes en smurfen door elkaar. Die zijn toch echt van normale grootte hoor.

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 23:29

Je hebt mijn dag echt top gemaakt door dit topic _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:44

Tieneke schreef:
Wij hebben altijd zakjes van Haribo met van die aardbeien, colaflesjes en smurfen door elkaar. Die zijn toch echt van normale grootte hoor.

Dat dacht k dus ook! Daar zaten ook die kersen, droprollen en dropvisjes bij voorheen maar nu niet meer en hier alles in dwergformaat.
Zal van de week weer 's nieuwe zakjes halen en op de foto zetten :+

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:23

Zo lang ik me kan herinneren (en dat is toch al enkele jaren) bevat de zak haribo met minizakjes minisnoep.
Een normale kers weegt volgens mij evenveel als het hele zakje :D