Ik ben op zoek naar een apparaat om snel en gemakkelijk cupcakes in te maken. Ik ben onlangs verhuisd en heb een combi-oven, maar die staat vrij hoog voor een kleine vrouw als ik. Aangezien ik veel cupcakes wil maken, ga ik op zoek naar een handiger en vooral ook sneller alternatief.
Er zijn enkele apparaten die ik heb gevonden, en vooral deze staat me aan, alleen kan ik er buiten deze site vrij weinig over vinden:
http://www.broodbakmachinestore.be/prod ... maker.html
Het voordeel van deze machine is dat er gewone cupcakepapiertjes in passen, iets wat blijkbaar bij andere apparaten vaak niet lukt? Ik wil wel echt eentje waar ik er gewone mee kan bakken, geen mini's... Anderzijds kan je er wel maar 6 tegelijk in maken en kan je de temperatuur niet instellen. Nu ja, de machines waarbij je er meer kan maken, daarbij zijn de cakejes dan weer kleiner... We kunnen niet alles hebben

Dus, mijn vragen:
-Kent iemand dit apparaat? Wat zijn je ervaringen hiermee?
-Ken je nog een ander apparaat waarmee ik ook gewone cupcakes kan maken? Belangrijk: ik woon in België, dus het apparaat moet makkelijk en betaalbaar tot bij mij te krijgen zijn.
!
(Ik ben juist gek op mijn kleintjes hihi, vind ze zo schattig)