Na 4 jaar weet ik het niet meer..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

love_wiepke

Na 4 jaar weet ik het niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 19:57

Alle Stoommaaltijden.. Check
Alle magnetronmaaltijden.. Check
Maaltijdsalades.. Check
Pizza's.. Check
Pannenkoeken (met spek of witte chocolade en vers fruit).. Check
Gepofte aardappel en magnetron aardappelen.. Check
Ovenschotels.. Check
Soepen.. Check
instant noodles en pasta's.. Check
Patat van de snackbar.. Check

Tja.. Dan werk je al 4 jaar op zaterdag bij een supermarkt.. Van het werk krijgen wij €5,50 te besteden voor ons avond eten..
De laatste tijd weet ik gewoon echt niet meer wat ik moet halen..omdat ik voor mijn gevoel zo'n beetje alles wel heb gehad en haal ik dus maar een broodje..
Een 'Normale' maaltijd zit er niet in.. of het komt uit de oven of magnetron.
Ik begrijp dat vlees ook gewoon in de oven kan (doe ik thuis ook altijd) maar daar is de broodafdeling niet zo'n fan van.

Kortom! zijn er bokkers met maaltijdtips die ik niet niet heb gehad! *\o/*

Dav

Re: Na 4 jaar weet ik het niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 19:59

Bakje met eten van huis?
Al zit je dan nog dat het in de oven of magnetron moet....

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:00

Ik deed wel eens toen ik nog in de ah werkte aardbeien en stokbrood.
Of gewoon brood met salades of lekker verse vleeswaren.
Eitje bakken? Of geen fornuis tot je beschikking?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:02

Oh God, ik herken het :') Zelf ook jaren gehad. Waarom wil de broodafdeling geen vlees in de oven? In frikandelbroodjes en saucijzenbroodjes zit ook vlees :+ Misschien avondeten van huis meenemen?

dinek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:04

Ik volg voor mijn broer, die weet het ook niet meer

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 20:08

oh! wat een snelle reacties zeg! haha
Eten mee van huis is idd een optie.. ervaring met sausjes? Zoals uh.. Kip Siam of Kip Madras? blijft dit lekker als het opgewarmd is?

Broodafdeling wil het niet omdat ze met een stuk of 12 pizza's zitten.. vaak een discussie over gehad gezien vlees korter of dezelfde tijd in de oven zit.. ze willen er niet aan
Eens in de zoveel tijd werkt een vriend van mij andere uren (ipv ochtend dus ook avond) dan eten we samen een beenham, aardappelwafels en een salade.. zijn vriendin werkt op de broodafdeling.. en je raad het al ;) dan kan het opeens wel.. Ik probeer het al 3 jaar voor elkaar te krijgen..

Helaas geen fornuis Sanniej_ .. nog erger sinds een jaar hebben we in de kantine pas een koelkast..

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 20:12

Ik moet zeggen.. die herkenning is heel fijn :Y)

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:16

Je hebt van die magnetron groente die je kunt eten. Ook sate met brood is een aanrader.

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 20:23

Djonah schreef:
Je hebt van die magnetron groente die je kunt eten. Ook sate met brood is een aanrader.

Je bedoelt de stoomgroentes? Blauw etiket?..

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:27

Jeetje wat stom dat ze niet ff wat vlees in de oven willen doen! Werk zelf op de broodafdeling en doe dat wel altijd voor mij collega's. Is toch maar n kleine moeite....
Kun je niet zeggen van: hoe werkt de oven dan doe ik het zelf wel?? Frietjes erbij en smullen maar! Of shoarma erin en broodjes erbij?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:35

Wow, hier hoeven we volgens mij niet eens te proberen om vlees in de oven te doen. Komt alleen maar spul van de broodafdeling in, gehaktbrood van de vleesafdeling en een paar pizza's als er vakkenvullers zijn die weten hoe de oven werkt. Meestal is er rond de pauzetijd 's avonds (18 uur) al geen personeel meer op brood, alleen op vrijdag en zaterdag.
Ik kocht vaak een maaltijdpakket met aardappelpuree, rode bietjes en hachee :9 .
Sommige aardappelpuree kan je ook met alleen water klaarmaken, dan iets van groente erbij wat je rauw kunt eten (worteltjes?) wat appelmoes en een toetje. Of gevulde paprika's? Voordat je moet werken misschien al klaarmaken en in aluminiumfolie, in de koelkast en dan even in de oven bij de broodafdeling?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:47

Wat ik me bedenk nu, je hebt ook van die zakken diepvriesgerechten. Van Iglo geloof ik. Dat is dan een zak met bijvoorbeeld pasta, paprika, zalm en nog meer van dat soort dingen. Ik heb ze weleens op, die zijn heel goed te eten! Wel weer magnetronvoedsel :Y)

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 10:20

Kirsha schreef:
Wat ik me bedenk nu, je hebt ook van die zakken diepvriesgerechten. Van Iglo geloof ik. Dat is dan een zak met bijvoorbeeld pasta, paprika, zalm en nog meer van dat soort dingen. Ik heb ze weleens op, die zijn heel goed te eten! Wel weer magnetronvoedsel :Y)

Dat is nog een goede! Heb even op de site van Iglo gekeken.. staat wel dat het voor de wok of pan is..
'Nieuw' hebben ze wel Kip Tikka Masala met basmati rijst voor in de magnetron!
Zal eens kijken of wij dit in het assortiment hebben..!

Heb er opzich niks tegen dat het uit de magnetron of oven komt hoor! Met normale maaltijd bedoelde ik meer.. uh.. lekker gebakken visje met roomsaus.. Lekkere verse pasta (ipv die zoute troep).. maaltijdpakketten van Knorr, dat soort dingen. :j

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 10:24

mistid schreef:
Wow, hier hoeven we volgens mij niet eens te proberen om vlees in de oven te doen. Komt alleen maar spul van de broodafdeling in, gehaktbrood van de vleesafdeling en een paar pizza's als er vakkenvullers zijn die weten hoe de oven werkt. Meestal is er rond de pauzetijd 's avonds (18 uur) al geen personeel meer op brood, alleen op vrijdag en zaterdag.
Ik kocht vaak een maaltijdpakket met aardappelpuree, rode bietjes en hachee :9 .
Sommige aardappelpuree kan je ook met alleen water klaarmaken, dan iets van groente erbij wat je rauw kunt eten (worteltjes?) wat appelmoes en een toetje. Of gevulde paprika's? Voordat je moet werken misschien al klaarmaken en in aluminiumfolie, in de koelkast en dan even in de oven bij de broodafdeling?

haha dus er bestaan meer winkels met dit belachelijke idee..
Gevulde paprika's is nog een idee! en erg lekker.. zal vanavond eens vragen wat ze er van vinden als ik het er volgende week in wil stoppen..
Aardappelpuree gewoon aanmaken in een bakje met kokend water van de waterkoker? Moet dit niet op een fornuis even pruttelen?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:30

Kip madras zelf maken thuis, is lekker in de magnetron.

Maar salades zelf maken met stokbrood.
Thuis alles snijden en daar hutselen.
Sla, pijnboompitten geroosterd, hallf uitje, gerookte zalm, honing dressing.

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:34

love_wiepke schreef:
Djonah schreef:

Je bedoelt de stoomgroentes? Blauw etiket?..

Ja die stoomgroentes bedoelde ik inderdaad.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 14:29

love_wiepke schreef:
Kirsha schreef:

Dat is nog een goede! Heb even op de site van Iglo gekeken.. staat wel dat het voor de wok of pan is..
'Nieuw' hebben ze wel Kip Tikka Masala met basmati rijst voor in de magnetron!
Zal eens kijken of wij dit in het assortiment hebben..!

Heb er opzich niks tegen dat het uit de magnetron of oven komt hoor! Met normale maaltijd bedoelde ik meer.. uh.. lekker gebakken visje met roomsaus.. Lekkere verse pasta (ipv die zoute troep).. maaltijdpakketten van Knorr, dat soort dingen. :j

Ja klopt, het was ook voor wok/pan maar het kon ook in de magnetron. Althans, dat heb ik wel gedaan. Wok/pan is natuurlijk wel lekkerder maar uit de magnetron is ook niet verkeerd hoor! :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:37

Ik kreeg altijd een prakkie mee van thuis voor in de magnetron.
De gemiddelde K&K maaltijd hoef ik trouwens niet, veel te veel zout, E-nummers en andere ongezonde toevoegingen...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 18:13

Ik ken het, wij hebben ook alleen een magnetron... Niet eens een combi, echt alleen magnetronfunctie.
Zaterdag is kant-en-klare spaghettidag, het is het enige k&k product uit de hele winkel wat ik lust. :')
We hebben wel van die lasagnes, maar die zijn voor in de oven. Die we dus niet hebben. -O-
Binnenkort wel, maar ik denk niet dat we die dan mogen gebruiken voor avondeten. Pizza's heel misschien, maar vast niks anders.
Ik lees even mee!

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:19

Broodje gezond maken? Sla, komkommer, paprika, ei, etc. erop :)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:06

Bapao ook al gehad? :P

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:14

Ik lees ook even mee!
Ik sta trouwens vaak maaltijden te vullen,
heb je echt alles daarvan al gehad? :P
Ik zie dr vaak wel redelijk lekkere dingen tussen zitten,
bijv. de maaltijdsalades (goh), en die kant en klare tandori gerechten? met rijst er bij?
Macaroni ziet er soms ook best verlijdelijk uit :j wel een beetje standaard maarja haha

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 13:54

Naja.. "Alles" haha
Alles wat ik naar binnen krijg wel! Ben zelf niet zo van de Chinese keuken.. Magnetron bami en die tandori gerechten vallen dus al af.. Maar alle pasta's, lasagnes en salades? Jahoor.. echt!

Afgelopen zaterdag heb ik thuis zelf iets met kip gemaakt.. sausje er bij en op het werk (zodat het budget nog gebruikt wordt) magnetron pandan rijst.. Was goed te doen!
Maar ergens vind ik het jammer dat ik dan alsnog voor mijn eigen maaltijd betaal, gaat me niet om het geld.. maar om het feit dat ik daar wel 11 uur ben en mijn middageten ook zelf moet verzorgen..

Bapao raak ik niet zo heel vol van.. deze week zijn de 'verse' pizza's in de bonus.. denk dat het zaterdag dus een Pizza Kipshoarma word..

Tenzij jullie nog iets weten!? :D

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:11

Wij hadden een frituurpan en elke zaterdag friet en snacks gebakken. heerlijk ;-p
was al klaar wanneer je in de kantine kwam.