Maar haar gezondheid vooral het lopen/staan gaat echt achteruit. Ze valt regelmatig en moet lopen met rollator.v Dat is ook te zien aan haar gewicht, ze is erg afgevallen. Wilde ze eerst absoluut geen hulp wbt eten van kinderen/kleinkinderen. Inmiddels lijkt ze daar toch steeds meer voor open te staan gelukkig.
Oma heeft geen oven en magnetron (voor magnetron probeer ik haar nog om te halen, maar weet niet of dat gaat lukken).
Wie heeft er tips voor makkelijke opwarmmaaltijden uit de diepvries?
Ik heb al al hutspot met een gehaktbal in jus. Macaroni en rijst in saus en wat soep.
Maar meer variatie is van harte welkom
) Zelf vindt ze dat nog elke dag een luxe dat ze niet hoeft te koken, dus ze is er hartstikke blij mee. Volgens mij heeft ze ook nog voor elke dag de keuze uit 2 maaltijden.
. Zonde van de dure aanschaf en het geeft hen een rotgevoel dat ze het niet snappen.
Maar weet dat oma daar, ondanks haar leeftijd, nog niet aan toe is. Ze heeft net de thuiszorg geaccepteerd voor wat schoonmaakwerk en kousen.

) zelf de regie te houden, zeker wat betreft bezoek combineren met koken en samen eten, omdat daar ook vaak samen boodschappen doen aan vooraf ging.