Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sonja_vR schreef:ik heb nooit medislank geprobeerd, maar 1 keer wel iets vergelijkbaars, maar de producten blijven een typische smaak houden, ik mis het echte kauwen, ik miste vezels(was niet tegenop te slikken kwa tabletten) en door het type producten blijf ik onwijze trek in koolhydraten houden
na korte tijd mee gestopt, over gegaan op gezond eten(pure producten, geen kant en klaar, geen zoetstoffen, minimaal suiker , bepaalde kleurstoffen en e nummers mijden)
wat veel beter vol te houden is voor me.
Daarnaast eet ik ook 400 gram groenten per dag. 

. Ik heb het hele strenge Cambridge dieet gevolgd. Ik stond in het begin ook niet achter dit soort diëten. Het is ook beter om gezond te gaan eten en veel te sporten (wat ik overigens al deed).EsBianc schreef:Sonja_vR schreef:ik heb nooit medislank geprobeerd, maar 1 keer wel iets vergelijkbaars, maar de producten blijven een typische smaak houden, ik mis het echte kauwen, ik miste vezels(was niet tegenop te slikken kwa tabletten) en door het type producten blijf ik onwijze trek in koolhydraten houden
na korte tijd mee gestopt, over gegaan op gezond eten(pure producten, geen kant en klaar, geen zoetstoffen, minimaal suiker , bepaalde kleurstoffen en e nummers mijden)
wat veel beter vol te houden is voor me.
Bij medislank heb je ook broodjes, pannenkoek, wraps enz. En als ik wil kan ik ook gewoon een keer een stukje vlees nemenDaarnaast eet ik ook 400 gram groenten per dag.