Toen ik nog een klein meisje was at ik altijd heel graag soepstengeltjes met chocoladepasta. Dit zat in een rond bekertje met daarin een klein vakje waar de pasta in zat. Even daarna kwamen de cheesedippers..
Nu zag ik ze laatst in de schappen staan in Italië. In Nederland zijn ze nergens meer te vinden. Ze hadden destijds een bepaalde naam (geen choco dippers!) maar ik weet niet meer hoe ze heette.
Google heeft ook niks opgeleverd. Wie kan me helpen?!?!
die bedoelt ze vast niet maar , jemig wat doe je me aan ik ben mikado puur verslaafd en die dingen zijn hier alleen in de melkchoco versie te krijgen ga als de winkel van de week open is eens vragen of ik niet een doos pure kan bestellen
SuzanH
Geplaatst: 19-05-13 17:30
Sonja_vR schreef:
die bedoelt ze vast niet maar , jemig wat doe je me aan ik ben mikado puur verslaafd en die dingen zijn hier alleen in de melkchoco versie te krijgen ga als de winkel van de week open is eens vragen of ik niet een doos pure kan bestellen
Liggen hier 3 dozen puur
Luckystory
Geplaatst: 19-05-13 17:31
Het heet "pic nic"
Sonja_vR
Geplaatst: 19-05-13 17:33
SuzanH : ohhh.... evil luckystory, b ij mij begint er bij die naam wel ene lichtje te branden,
Het zag we idd wel zo ongeveer uit als Pic nic maar toch net iets anders en met een andere naam!
nikkii
Geplaatst: 21-05-13 11:36
Die dingen vond ik vroeger ook altijd heerlijk. Weet helaas ook niet meer hoe het heette. Wel zag ik deze week op de website van de Action dat ze daar momenteel ook zoiets verkopen: http://www.action.nl/products/view/id/10203/-p/viewid/10/favoritelistid/1. Binnenkort toch maar eens proberen of ze net zo goed smaken als in mijn herinnering.
Ik heb ze laatst nog gezien bij de Big Bazar, die gingen per 6 of 8 kleine bekertjes, hoofdkleur was rood en ik dacht iets met een beertje maar dat weet ik niet zeker en ik kan Googlen wat ik wil maar kan ze niet vinden helaas..