Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik voel me er ook erg lekker door en vind het vooral prettig dat ik nu veel beter begrijp wat bepaalde voedingsstoffen met je doen. Ik kreeg bijvoorbeeld altijd trek na het eten van een appel, nu weet ik dat dat komt omdat ik een redelijk gevoelige bloedsuikerspiegel heb en dat ik die kan stabiliseren met iets van eiwitten. Haar recepten zijn ook toegankelijk, geen ingewikkelde producten die je nooit meer gebruikt, maar gewone recepten met simpele aanpassingen waardoor ze een stuk gezonder worden
Vooral de hoeveelheden suiker die iedereen eet, vallen me nu ineens op. Het is dan idd lastig om er niks van te zeggen, aan mensen die het zelf interessant vinden, leg ik wel eens het eea uit, maar er zijn ook zat mensen bij wie ik maar wijselijk mijn mond houd omdat het anders vast averechts werkt
) Heb van de week Jackfruit geprobeerd maar vond het niet echt lekker was denk ik niet rijp genoeg. Maar goed dat weet ik dan ook weer haha
anneliesdj schreef:Is dat zo bijzonder dan, dat doe je al snel als je een beetje bewustzijn hebt.
Maar het ruikt iig sterk naar kokos, of het er ook naar smaakt weet ik niet. Roelke, krijgt je eten echt een kokossmaakje of valt dat mee?