HelloFresh wie kent het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SamanthaIJ

HelloFresh wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 12:04

Hi Allemaal,

Ik heb via via een website van iemand gekregen http://www.hellofresh.nl/ dit is een website waarbij je dus gezonde producten met het recept thuisbezorgd kunt krijgen.
Wij hebben deze vorige week besteld omdat het er wel erg goed uit ziet! En is prijstechnisch ook erg goed!! Maar heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoop dat het goed en lekker is, want mijn vriend is helaas niet de makkelijkste met eten, naja met het uitkiezen van eten dan.
Hij kan het niet een dag van tevoren bedenken wat hij wil eten, pas op de dag zelf. Waardoor ik eigenwijs als ik ben en geen zin heb om elke dag in de supermarkt te staan toch ook wel een meeneem voor 2 of 3 dagen.
Met als vervolg dat het weggegooid wordt, en ik dus hiermee ook weer geld heb weggegooid ..... heel frustrerend!!

Maar hij zag dit wel zitten!!! Dus zo ongeloofelijk blij mee..... alleen ben benieuwd naar ervaringen want in me eigen omgeving ken ik niemand!

_Tara_

Re: HelloFresh wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:07

Ik weet dat miss lipgloss (van www.misslipgloss.nl) hier een abonnement op heeft/had. Via haar site kun je daar dus wel posts over vinden!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:28

Ik ken het niet, maar ik ben wel erg benieuwd hoe het bevalt. Als je het mij vraagt is het juist ontzettend duur, maar dat is denk ik een kwestie van referentiekaders. Eerlijk gezegd begrijp ik het probleem niet helemaal. Heeft je vriend een bepaalde aandoening waardoor hij het geestelijk niet aankan om iets te eten waar hij op dat moment niet helemaal zin in heeft? :o Als het een kwestie is van 'niet zo'n zin, dus ik wil niet' dan zou ik hem lekker zelf boodschappen laten doen. In elk geval kan ik mij er echt helemaal niets bij voorstellen dat je om die reden voedsel weggooit. :=

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 13:39

goeroe schreef:
Als je het mij vraagt is het juist ontzettend duur, maar dat is denk ik een kwestie van referentiekaders. Eerlijk gezegd begrijp ik het probleem niet helemaal. Heeft je vriend een bepaalde aandoening waardoor hij het geestelijk niet aankan om iets te eten waar hij op dat moment niet helemaal zin in heeft? :o Als het een kwestie is van 'niet zo'n zin, dus ik wil niet' dan zou ik hem lekker zelf boodschappen laten doen. In elk geval kan ik mij er echt helemaal niets bij voorstellen dat je om die reden voedsel weggooit. :=

Nou ja het komt ongeveer neer op 5 euro per persoon voor een avondmaaltijd bij ons, en wij geven gemiddeld wel veel meer uit. Beide een drukke baan en niet werkend vlakbij huis dus erg laat thuis. En ja aandoening zo zou je het kunnen noemen haha hij heeft ADHD, en ja het is een kwestie van "geen zin in" waardoor het eten er te lang blijft liggen en uiteindelijk over datum is. En ja als ik helemaal niks haal dan is het elke keer thuisbezorgd (wat zonde van me geld is), of dan wordt het hopen dat er iets in de kast ligt aan voedsel wat we dan heel erg laat eens een keertje eten.

Maar goed dat is niet waar het over gaat in het toppic!
Ik ben gewoon erg benieuwd naar andere die wellicht ervaring hebben met HelloFresh

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 17:12

Ik kwam de site net tegen via een ander topic. Ik ben student en het lijkt mij eigenlijk wel wat. Ik ben benieuwd of meerdere mensen ervaring hiermee hebben? Hoe is het bevallen TS?

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 17:38

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 18:29

Wat leuk, ik heb het artikel van misslipgloss gelezen en de site van hellofresh bekeken: het ziet er wel echt goed uit! Vanavond maar eens overleggen met vriendjes-figuur.

TS (of een andere bokker) heb je al een box besteld?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:10

Op beautylab.nl was er laatst ook een artikel over. Geloof dat ze de beautybloggers dozen aan het sturen zijn :P

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 12:19

VinandoW schreef:
Ik kwam de site net tegen via een ander topic. Ik ben student en het lijkt mij eigenlijk wel wat. Ik ben benieuwd of meerdere mensen ervaring hiermee hebben? Hoe is het bevallen TS?

Het is voor ons echt een uitkomst! en hebben dit nu al een poosje! Soms heb je wel eens een gerecht dat wat minder lekker is.
Maar over het algemeen is het lekker variërend en super makkelijk! Wij zijn er echt heel erg blij mee, en raden het ook iedereen aan. De werknemers zijn ook erg aardig en goed bereikbaar.
Het wordt elke week bezorgd en de producten die je "erbij" moet kopen komen wekelijks voor, dus je hoeft eigenlijk maar weinig bij te kopen.

Mocht je het na het proefpakket willen bestellen kun je met deze code 20 euro korting krijgen op je 1e pakket, en wij krijgen dan ook weer een korting van 12,50 op ons volgend pakket :D ! Z9E6N4

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 19:28

Samantha ik wilde je kortingscode gebruiken maar krijg dan dat de 'waardbon ongeldig is..'

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 16:27

Wat vreemd.... Heb je een e-mail adres in een PB ik kan hem vanuit de onze persoonlijke hellofresh pagina/login door laten sturen naar je mail adres dan zit er een automatische link in... mocht je dit willen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:59

Klinkt handig! Alleen de blog van misslipgloss doet me al :r , lust heel veel niet en dit is dan te gevaarlijk :')

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:46

Samantha heb je een pb gestuurd!

Takkiemuis dan moet je het idd niet doen, dat is zonde :=. Wederhelft en ik lusten eigenlijk alles wel dus dat moet goed komen.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 08:53

[MW]--->[VT]

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 09:01

Als je geen hele kieskeurige eter bent en weinig tijd/zin hebt om maaltijden te verzinnen is het denk ik wel een uitkomst , zelf ben im meer van een groente abbo, meer zelf verzinnen ;)

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 11:36

Sonja_vR schreef:
Als je geen hele kieskeurige eter bent en weinig tijd/zin hebt om maaltijden te verzinnen is het denk ik wel een uitkomst , zelf ben im meer van een groente abbo, meer zelf verzinnen ;)

Je hebt ook een veggie abbo indd.! Ja wij lusten ook veel dus dat is wel redelijk belangrijk denk ik... kan morgen of vanavond het menu van deze wel ff erop zetten!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:38

Stop gewoon veel diepvriesgroenten (goedkoop en gezond) en porties gehakt in de vriezer.
Sla het gehakt heel plat, dan is het in de pan zo ontdooit en draai je met de diepvriesgroenten zo een wok/eenpans/pasta gerechtje in elkaar wat je op weg naar huis hebt bedacht. Hier standaard blikken tomaatblokjes enzo in de kast, een pasta is zo gemaakt.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:42

Wel super goed idee, jammer genoeg hebben wij thuis nogal wat intoleranties / allergien en dat kun je helaas niet aangeven dus is het geen optie. Mocht dat later nog wel komen dan vind ik het zeker wel een optie. Houd erg van zelf koken maar soms heb je gewoon te weinig tijd. :)

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 11:56

F_Orumster schreef:
Stop gewoon veel diepvriesgroenten (goedkoop en gezond) en porties gehakt in de vriezer.
Sla het gehakt heel plat, dan is het in de pan zo ontdooit en draai je met de diepvriesgroenten zo een wok/eenpans/pasta gerechtje in elkaar wat je op weg naar huis hebt bedacht. Hier standaard blikken tomaatblokjes enzo in de kast, een pasta is zo gemaakt.

Ja, dat klopt hadden wij eerst ook wel.... maar ja je wil ook wel eens iets vers hebben of iets anders iets waar je normaal gesproken niet over nadenkt. Hier wordt het eten bezorgd tezamen met de recepten en we eten nu heel gevarieerd! En vers.....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:31

dat is idd het leuke van een groente abbo, de streekbox of hellofresh, je krijgt met grote regelmaat dingen in je tas of box waar je zelf niet aan gedacht zou hebben of iets dat juist onbekend/slecht verkrijgbaar is .

naast hellofresh is er trouwens ook de streekbox(streekbox.nl) die bezorgen vooral randstad maar die hebben week 17 een actie dat ze landelijk bezorgen, dus heb voor die week de veggiebox besteld, ik hoop op wat crea vegetarische dingen.

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 18:54

Het menu van deze week is:
Gegrilde zalmfilet met broccoli en gebakken krieltjes
Wraps met kip en komkommerraita
Platte mie met gebakken ei en verse koriander
voor de 5 maaltijden:
Biefstukreepjes met zoete aardappel en pittige spitskool
Griekse aardappelsalade met feta

week 12 was het:
Verse loempia's met garnalen, komkommer, peen en koriander
Gehaktbal met gekookte eigenheimer aardappelen en rodekool
Frisse pasta met citroenricotta, courgette en tomaat
Kalkoenfilet, krieltjes en groente uit de oven
gekruide rijst met vegatarische balletjes

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 10:06

Ik snap niets van die kortingscode :=.
Als ik me via de link aanmeld die jij me hebt gestuurd Samantha, en ik bestel de box dan komt er gewoon te staan dat ik E49,- moet betalen, en ik kan nergens de kortingscode invoeren...

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 11:22

Hoi Kristie,

Ik heb het zelf ook even geprobeerd en bij mij werkt het als volgt.
Je hebt pagina 1
Hier geef je aan welke box je zou willen bestellen

Pagina 2
Hier vul je in wat je wilt en wanneer en postcode en vanaf wanneer je de bezorging wil en daarna Klik en Bestel

Pagina 3
Overzicht van je bestelling, en daaronder een streep
Waardebon daarachter staat een potlood, klik deze aan en vul de code in Z9E6N4 klik op OK en er komt bij mij een korting te staan van 20 euro
Bezorging - Gratis
Totaalbedrag 29 euro
En daarna klik je op Naar Kassa

Hoop dat het je nu wel lukt!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:13

ik heb voor het eerst een box besteld ben erg benieuwd hoe en wat

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 11:16

dipstaartje schreef:
ik heb voor het eerst een box besteld ben erg benieuwd hoe en wat

Wat leuk! Ben benieuwd naar jouw ervaring en mening!