Mijn ouders zijn over 2 maanden 40 jaar getrouwd. Nu gaan wij (mijn broers, zus en ik) een feest voor ze geven en leek het ons leuk om een bruidstaart te laten komen. We hebben wat offertes opgevraagd en pffff wat een geld word ervoor gevraagd! Dat moet ik toch ook zelf kunnen! Nu bak ik nog wel eens wat zelf, maar het versieren... Niet mijn sterkste punt.
Weet iemand hoe je een mooie (en niet te moeilijke) bruidstaart kunt maken?
waarom vraag je tinkertom niet? die maakt hele mooie lekkere taarten die prijstechnisch ook nog eens heel leuk zijn
Haarbal
Geplaatst: 21-08-12 10:41
Een cupcakes-taart? Cupcakes in verschillende smaken, en die versieren, en dan op verschillende plateaus? Dan hoef je ook geen schoteltjes af te wassen
Noa_M
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 10:41
Tinkertom hier op bokt? Ik zal eens zoeken, dank je wel!
Wat wij hebben gedaan en ook heel leuk was, was een foto van hun bruiloft op een taart laten drukken. Dus mocht je niet aan een bruidstaart komen, is dat misschien nog wel een leuke optie?
nijmegen is wel erg ver weg, anders had ik je graag gehopen! in ieder geval succes!
Rytir
Geplaatst: 21-08-12 16:08
Ik heb voor de bruiloft van een vriendin een ijs bruidstaart gemaakt. Ik had drie verschillende ronde taartvormen. Ertussen had ik plateau's geplaatst (die had die vriending van mij gekocht bij de action). De taarten waren vanille aan de buitenkant (dus wit) en aardbei van binnen. Ook had ik een dikke chocopraline laag in het midden. De zijkanten heb ik bedekt met grote schotsen chocolade. Was redelijk eenvoudig en prijstechnisch erg leuk