Ik geloof niet dat hier al een soort van centraal topic over is.. Bij deze! En als het niet goed staat, sorry

Hoe lang ben jij al vegetariër? Is je omgeving er relaxt over? Wat kook je zoal?
Brand los
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jammie!
Mijn man is niet vegetarier, dus met koken is het soms een beetje schipperen. Maar ik kook, dus ik kies
Maar ik maak af en toe wel een stukje scharrelvlees voor hem.

en ik heb vaak ook vaak een pakje en daar zitten allerlei verschillende hapjes in.
bij m'n vriend zijn ze wel echte vleeseters, zijn moeder maakt wel altijd iets vegetarisch voor me maar zijn vader en broertje maken er nog wel eens grappen over. Hoe we dat gaan doen als we gaan samen wonen weet ik nog niet, ik weet niet of ik wel vlees voor hem wil maken of dat hij dat maar gewoon zelf moet doen. Ik werk in een restaurant dus vlees maken ben ik opzich wel gewent.
In het begin was het best moeilijk, ik vind vlees best lekker haha.
EllaBellaah schreef:ik ben al m'n hele leven vegetarisch
EllaBellaah schreef:De hele familie aan moeders kant is vegetarisch

Het is allemaal vrijwillig bij ons, niemand is verplicht om vegetarisch te zijn of juist niet die keus is aan jezelf.
Vegetarisch zijn kan namelijk niet, je bestaat uit vlees en bloed. Vegetarisch (plantaardig) eten kan weer wel. /nerd-mode off.
) de aanleiding, maar nu voel ik me er gewoon fijner bij. Ik ben eraan gewend. Ik denk dat leven met weinig of geen vlees eerder gezonder is dan 7x p/w vlees.
Ik vind het wel leuk om mensen op zo'n manier kennis te laten maken met vleesvervangers, maar ik zal ze nooit gaan 'bekeren'. Als iemand oprechte interesse heeft in mijn keuze wil ik het met alle liefde uitleggen, maar op flauwe opmerkingen reageer ik inmiddels niet meer.
Goeie morgen 
) Marja schreef:Ach,ik maak er nooit zo'n heisa om en vergeet het dan ook weleens te melden als we bij iemand gaan eten, het is ondertussen zo gewoon voor mij (en ons).
Verder vindt eigenlijk iedereen het knap of goed dat ik vegetarisch eet, mijn ouders steunen me ook 100% gelukkig!