Misschien een beetje een gekke topictitel, maar ik zal het even uitleggen. Ik werk bij een bekende musical in de horeca, dus werk altijd 's avonds. Nou eten we om half 9 altijd avond, dan hebben we een half uurtje pauze. Er wordt gezorgd voor avondeten, maar dat is meestal niet zo lekker, en het kost 4 euro per keer om mee te eten. Gezien ik 4/5 keer per week werk, is dat best wel duur. Ik ben dus op zoek naar maaltijden die ik kan eten tijdens de pauze, gewoon avondeten. We hebben geen magnetron, dus dat maakt het wel een uitdaging

Ik kan wel iets maken waar je warm water bij moet doen, dan gebruik ik daar de theemachine voor.
Wat ik nu meestal wel/niet doe:
Niet: vooraf warm eten, want vaak moet je dan voor vieren al eten en dat vind ik niet zo lekker
Wel: Pastasalade, noodles waar je alleen warm water bij moet gooien, soms soep maar dat vult niet zo, koude wraps.
Het lastige is dat het gewoon een goede vullende maaltijd moet zijn, lekkerst vind ik ook nog warm, maar dat ik heel weinig mogelijkheden heb. Ook heb ik trouwens niet veel tijd om echt iets ingewikkelds te maken, want ik heb het best wel druk.
Ik hoop dat jullie nog leuke en lekkere suggesties weten waar ik niet aan gedacht heb!