) gaat ook niet lukken. Nu ken ik uit de VS een soort 'wegwerp' koelkast van piepschuim, die hiervoor ideaal zou zijn. Alleen kan ik die in Nederland niet gevonden krijgen (behalve een hele dure van 70 euro plus, terwijl ik ze ken voor een tientje of zo). Heeft iemand enig idee waar ik die zou kunnen krijgen, of een andere briljante oplossing? Het moet dus de hele dag koel blijven, en ik hoop dat het dan nog redelijk warm is (augustus).
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom, niet zozeer voor gerechten, maar vooral handige dingen om aan te denken. Ik ga iig wegwerpbestek en borden gebruiken, dus grote vuilniszakken staan al op de lijst. Verder een aantal vouwkratjes als tafel (mss ook twee schragen en een oude deur of zo), tafelkleden ook al geregeld stoelen moeten mensen zelf meebrengen. Afhankelijk van de locatie (iemand nog tips? openbare WC in de omgeving zou fijn zijn) neem ik ook een bal, badmintonrackets etc mee.

) aanpassen aan logistieke beperkingen, vandaar dat ik al bijtijds erover aan het denken ben. Ik kom anders ook uit op veel zoetigheid, waar ik zelf niet dol op ben, en kant-en-klaar dingen, en daar heb ik gewoon geen lol in. 

daar had ik nog niet aan gedacht. Zo'n Groene weg slager hebben wij ook in de buurt, heeft heerlijk vlees.