Ik zou proberen vooral eten te maken dat niet gekoeld hoeft te worden, zodat je alleen je drank hoeft te koelen.
Denk bijvoorbeeld aan muffins, die neem je in een afsluitbare bak zo mee. Of bijvoorbeeld deze broodjes, heerlijk 
[VT] Noorse kaneel broodjes -heel erg lekker!
of deze
Citaat:
Ingrediënten
-Pak mix voor witbrood
-1 gekookte kipfilet
-125 gram hamblokjes
-pakje kruidenroomkaas
-3 lente-uitjes
-Evt geraspte kaas om te bestrooien
Bereiden
-Maak de broodmix klaar volgens de gebruiksaanwijzing op de verpakking.
-Snijd de gekookte kip klein, mix met de hamblokjes, gesnipperde lente-uitjes en het hele pakje kruidenkaas. Zet dit even in de koelkast.
-Rol het brooddeeg uit tot ongeveer een halve cm dikte en steek er cirkels van ongeveer 12 cm doorsnede uit
-Druk de cirkels deeg in een cupcakevorm, schep er een lepel vulling in, en vouw/knijp de bovenkant dicht
-Bestrooi evt met de geraspte kaas
-Bak de broodjes af, 25-30 minuten op 200 graden
Tip van de chef --> Ik had hiervan 11 broodjes, toen was de vulling op en had ik nog deeg over. Wat meer vulling maken is dus een goed idee. Als je meer kip of ham neemt zou ik ook zeker meer kruidenkaas toevoegen, anders worden de broodjes te droog.
Beiden heb ik twee weken geleden meegenomen naar een picknick, en zo lang je ze geen uren in de zon laat staan kan je ze prima in een afgesloten bak meenemen. En uren laten staan gaat je niet lukken, ze zijn zo lekker dat ze meteen op zijn