Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar die vind ik dus persoonlijk niet te eten........teveel als "hapje" en heel snel aan de droge kant! 
. Lekker met bijv. spinazie.
blackpegasus schreef:Eieren hard koken, daarna schil verwijderen, gehakt naar keuze lekker kruiden. Pak een ei en kneed er voorzichtig gehakt omheen tot een bal. Aanbraden tot ze gaar zijn. Als je dan een gehaktbal open snijdt zit daar een ei in verstopt. Lekker met bijv. spinazie.

(maar daar zitten geen eieren in) Super simpel, maar erg lekker. (vind ik dan)
), maar het lijkt me erg lekker. Verder zit ik te denken in de richting om een luxe ontbijt te maken. Lielle, heb je een voorbeeld van zo'n schaaltje? Mss dat die in Nederland ook te vinden zijn?

Kan natuurlijk wel eens kijken om eens wat anders met de schuimpjes te creëren, zover had ik nog niet gedacht.
. Je kan er natuurlijk nog veel meer doorgooien, uitjes, champignons, paprika, net wat je zelf lekker vindt. Alleen met spinazie is al héérlijk.

blackpegasus schreef:2) 4 eieren kloppen in schaal met peper en zout, daardoorheen gesneden ui en rosti roeren. Even aanbakken en dan op laag vuurtje/pitje met deksel erop 5 min. garen.
Heerlijke spaanse tortilla heb je dan