Carnaval is net afgelopen, het weer is ook niet bepaald fleurig... ik geef het toe, ik zit in een dipje!
En om weer een beetje terug in mijn normale ritme te komen heb ik vanmiddag heerlijke eierflensjes gebakken

Daarnet met het voederen heb ik de kippen nogmaals bedankt voor de heerlijke eitjes.
Misschien dat er meer bokkers zijn die het erg lekker vinden klinken, daarom heb ik foto's gemaakt en zal ik hieronder beschrijven hoe je ze maakt.
Het is een recept voor één persoon, dus gewoon alles vermenigvuldigen voor meerdere personen:
- Twee scharreleitjes
- Een theelepelpuntje zout
- Een eetlepel bieslook
- Twee theelepels groene pesto
- Stukjes geitenkaas
- Handvol verse spinazie (rucola sla kan ook prima)
- Een of twee bosuitjes

1. Klop de eitjes met het theelepelpuntje zout los in schaal, goed kloppen tot je een egaal gekleurd en gladde structuur eimengselkrijgt.
2. Neem een grote koekenpan, en giet de eiermix er in. Laat het zo veel mogelijk uitvloeien (probeer een zo dun mogelijke eipannekoek te krijgen) en strooi het bieslook er overheen.
3. Dit is hoe de 'pannekoek' er ongeveer uit komt te zien.
4. Besmeer de 'pannekoek' met groene pesto.
Prak de geitenkaas tot kleine stukjes en snij de bosuitjes in ringen. Strooi ook deze er over heen.
5. Vervolgens snij je de verse spinazie of rucola sla in stukjes en verdeel deze over de 'pannekoek'.
6. Rol tot slot de 'pannekoek' op, steek er meerdere satéprikkertjes in en snij de rol in stukjes.
7. Het resultaat:

Eetsmakelijk!