Ik heb uiteraard op m'n eigen voorstel gestemd (budgetkoken en het verschil tussen mijn kerstmenu en dat van een bevriend stel schenken aan een goed doel dat dat andere stel mee uit mag kiezen), maar als er iets anders uitkomt dan doe ik daar aan mee maar met m'n eigen gebruikelijke uitdaging eraan vast, zodat mijn eigen kerstgedachte niet in het gedrang komt
Ik heb gestemd op Sonja's voorstel, budget komt mij erg goed uit, aangezien ik in januari zelfstandige wordt en dat natuurlijk onzeker is qua financien...
En ondanks mezelf, wil ik ook graag aan andere denken die het minder hebben dan ik zelf!
Ik heb 2) feestdagen met maximum budget aangeklikt. Die dagen zijn toch al zo verschrikkelijk duur dat ik wel wat goedkopers kan gebruiken Al moet ik toegeven dat de varkenshaasjes pas voor de helf van de prijs waren en ik die dus al in de vriezer heb liggen
Ik heb zojuist geklikt op typische kerstrecepten met een twist... Ik wil gerust op mijn budget en caloriën letten maar niet met kerst. Ik vind het traditionele van kerst wel iets hebben
Ik ben voor Vega feestelijk gegaan Simpelweg omdat de meeste Kerstgerechten toch als hoofdingredient vlees bevatten, en dat is als vega soms lastig om je eigen draai aan te geven. (Gevulde Quorn ipv gevulde kalkoen werkt toch niet helemaal )
Laatste dag om te stemmen en zo te zien wordt het dus klassiek met twist. Ben heel benieuwd naar de suggesties die de stemmers daarbij hebben; ik heb zelf niet veel met deze omschrijving dus wil wel wat tips...
Ik denk (heb er zelf niet op gestemd ) dat het bijv. het jaarlijkse konijn is, alleen dan anders dit jaar. Of gourmetten maar dan anders. Mensen doen die twee dingen al elk jaar en willen wel het zelfde alleen dan toch met iets nieuws. Dat gok ik.
Vandaag is het inderdaad de 15e, en is duidelijk geworden dat 'typische testrecepten met een twist' het thema voor december gaat worden Dank voor alle input. De nieuwe brainstorm voor januari is hier te vinden: [VT] Brainstorm voor het testrecept januari.