Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daar kan je Nori vinden, speciale sushirijst (zou wel de speciale rijst nemen). Ik gebruik zelf de azijn van de Albert Heijn, daar een schepje zout en schepje suiker erdoor en dat gooi ik uiteindelijk door de rijst.
laura1987 schreef:die kans zit er inderdaad dik in blingh, maar ik woon ook in een dorp en wij hebben het ook, dus wie weet![]()
De ts kan allicht kijken of ze het hebben, desnoods kan ze daarna nog op zoek naar een toko.
Trakteer op de visboer bijvoorbeeld als hij sushi maakt.
) .
Zidore schreef:wat gaaf dat je zo'n baantje hebt gehad focussed! Kun je niet een sushiworkshop voor bokkers geven??![]()
![]()
ik ben (net als de TS) ook wel benieuwd of je gewoon je vis bij de visboer kunt halen of dat je daarvoor naar een speciaal adres moet

) .
Aideen schreef:laura1987 schreef:die kans zit er inderdaad dik in blingh, maar ik woon ook in een dorp en wij hebben het ook, dus wie weet![]()
De ts kan allicht kijken of ze het hebben, desnoods kan ze daarna nog op zoek naar een toko.
Aangezien er maar één supermarkt is (en ik het assortiment van die supermarkt bijna uit mijn hoofd weet) kan ik met zekerheid zeggen dat ze daar geen nori, sushirijst of dergelijke producten hebben. Ik kan het in de Jumbo proberen in een nabije stad.
Ben nu druk op zoek naar een toko in Zwolle of Deventer.
Vis kun je inderdaad gewoon bij de visboer halen