wie weet slimme tips om af te vallen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 07:56

Sanne 222: " wist je dat je van melkprodukten ook snel dik wordt? "

Ook van magere melkproducten?

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 11:55

hou tog niet van melkproducten Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:54

Je bent 13 zie ik. Je moet je helemaal niet met dat soort dingen bezig houden. Je lichaam is nou in de groei en heeft alle energie nodig! Gewoon gezond eten is het beste.

Hier is een linkje met info van wat jij eigenlijk allemaal zou moeten eten. Schrik niet van de hoeveelheden! Knipoog

http://www.voedingscentrum.nl/mirakel/p ... sp?id=1370

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:35

Jeetje, dan eet ik echt veel te weinig. Ik krijg echt geen 5 a 7 broodjes en dan ook nog eens warm eten weg.

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:27

flair schreef:
Jeetje, dan eet ik echt veel te weinig. Ik krijg echt geen 5 a 7 broodjes en dan ook nog eens warm eten weg.


Heel veel mensen maken die fout, die willen lijnen en laten hun lichaam wennen aan behoorlijk weinig. Nou weet ik niet of dat bij jou zo is, of dat je altijd al weinig at...
Maar de meeste willen snel resultaat zien, gaan fanatiek sporten en een stuk minder eten. Gevolg, stofwisseling gaat op z'n gat, afvallen gaat steeds moeizamer en misschien nog wel erger, je kan nooit meer eens een paar dagen zondigen zonder gelijk aan te komen, waardoor je, áls je een keer een patat met eet, je schuldig voelt. Lekker is dat Scheve mond
Mijn tip, normaal 3 keer per dag eten, en neem een appel ipv een mars, dat scheelt al een hoop en de kilo's die er dan af zijn blijven er dan ook af!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:01

Nog beter: 5 kleine maaltijden ipv 3 grote.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:02

Ik heb nooit zoveel gegeten Marel. Ik ben bij het afvallen gewoon blijven eten, en daarbij veel sporten. Nu ga ik niet meer naar de sportschool en eet nog steeds hetzelfde maar val nog steeds elke week iets af. Terwijl ik ook vaak zondig in het weekend

Dat gaat voor mij dus niet op, maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. Knipoog

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:03

Geen suiker.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 20:31

ja ik ben 13, maar ik wil wat strakkerere buik krijgen en wat kilo's afvallen.

eeyore

Berichten: 428
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Nieuwehorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:15

Ik ben een paar weken geleden begonnen met lijnen.

Ben eerst begonnen met wat voor het ontbijt en ontbijten met yoghurt met geen vet (eet niet hoe die lijn heet), want dat deed ik nooit. Verder drink ik veel water en ben gestopt met het drinken van frisdrank. Naast water drink ik koffie met alleen melk, thee zonder suiker of appelsap.

Tussen ontbijt en lunch eet ik een appel. Tijdens de lunch drie boterhammen met slankie kaas of iets dergelijk. Tussen lunch en warm eten ook wat fruit. Na het avondeten (met minder jus, meer groente) eet ik niets meer.

Een snoeper ben ik nooit geweest dus dat scheelt. Meer beweging heb ik nog niet gehad, maar ben ik drie weken, drie kilo afgevallen is toch iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 14:06

Als je een strakkere buik wilt krijgen moet je buikspieroefeningen gaan doen. Kilo's afvallen is in jouw geval echt onzin, omdat je lichaam in de groei is. De komende jaren gaan je kilo's alleen maar omhoog, maar dat heeft er gewoon mee te maken dat je groeit. Bovendien, als je jezelf nu went aan weinig energie-inname, heb je daar de rest van je leven last van omdat je dan dus veel makkelijker aankomt. (zie ook post van marel hierboven). Lijnen als je 13 bent is gewoon niet goed voor je!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 14:54

1 kilo per week afvallen is precies wat aangeraden wordt als 'verstandig',
Katrien.
In een jaar is dat 52 kilo.
Ben jij dan niet weer zo'n beetje op je peutergewicht? Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:00

Kijk ook es op topic VT Reinigende werking van komkommer?

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 00:22

zep: ik vind mezelf gewoon te zwaar daarom wil ik wat kilo's afvallen

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 00:22

ik begrijp wel wat je bedoelt maar tog..

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:56

ikke_89 schreef:
zep: ik vind mezelf gewoon te zwaar daarom wil ik wat kilo's afvallen


Toen ik 13 was was ik 1.65 en woog een kleine 50 kilo, zag er goed uit maar vond mezelf veel te dik..
Ben gaan lijnen al snel woog ik 70 kilo, aangezien mijn lichaam gewoon door groeide.
Ik werdt alleen maar zwaarder ondanks dat ik niet snoepte, leefde op water, amper at nog.
Dat komt doordat je groter wordt, je lichaam heeft gewoon voedings stoffen nodig.

Ik ben nu 19, ben 1.75 en weeg 1.04 kilo, op de vraag of ik er trots op ben?
JA ik ben er trots op want nog geen jaar geleden woog ik er 134.
Hoe ik ben afgevallen?
niet snoepen, gewoon water drinken, beetje bewegen en eten.
gewoon normaal eten.
2 boterhammer smorgens, 3 smiddag's en lekker een prakkie savond's.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:37

Ik heb een CD-Rom om te diëten dat werkt via punten. Je geeft in het begin al je gegevens op. Je lengte, leeftijd, gewicht, geslacht, taille omtrek, heupomtrek etc. dan krijg je een bepaald aantal punten per dag wat je zeker moet eten. Er zit een kookboek bij en een lijst met producten en hoeveel punten elk product is. Je houd via het zelfde programma een dagboekje bij wat de punten en je maaltijden noteert in een soort dagboekje. Verder is er een lijst met sporten en hoeveel punten je verdiend! per kwartier voor een bepaalde sport. Die punten zijn je bonuspunten. Daar mag je voor eten, maar je mag ze ook opsparen. Je kunt er maximaal 4 per dag opsparen en die worden gedurende de hele week opgeteld. Voor als je jezelf als beloning dat je je er netjes aan hebt gehouden wilt trakteren op iets. Je word door dit programma heel veel op een gezonde eet/leefwijze gedrukt en onbdertussen beloond als je sport. Je moet er wel voor gemotiveert zijn maar het is helemaal niet streng. Misschien een leuk weetje: Ik krijg 18 punten per dag (zonder bonuspunten) en reep chocolade is 23 punten. Hierdoor ga je dus echt op je eetgewoontes letten. En het werkt echt! Ik ben heel veel afgevallen. Je houd ook een soort grafiek bij. Van gewicht naar streefgewicht en in het aantal weken dat je dat gaat duren/heeft geduurt. Ook voor de taille/heup omvang is er een grafiek. Als je je streefgewicht hebt gevonden komt er een functie bij: "slank voor je hele leven" oid. Voor de geïnteresseerden jullie kunnen me PB'en over meer informatie. Ik ben er iig heel erg blij mee!

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 13:58

Veel sla eten.
Mijn broer is veel kilo's kwijt geworden daar door.
Bij alles wat hij at nam hij sla!
Hij kan nu geen sla meer zien. Haha!
Eten wij aardappels en bonen, at hij er sla bij.
Schijnt dat sla het verbrandingsproces versnelt.
Hij is in 4 maanden tijd 33 kilo afgevallen.
Is ook niet goed volgens mij als je teveel afvalt, maar goed hij is nu helemaal happy, en nog steeds op gewicht!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:52

Veel water drinken, dat doet mijn zus ook en die is ook heel erg veel afgevallen.
Zij eet trouwens ook babyvoeding, ze zegt dat je daar ook van afvalt.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:33

Als je nog zo jong bent, moet je daar niet aan denken.
Je lichaam heeft juist dan van alles wat nodig.

Ben je nou ouder (16) dan kan je naar de sportschool gaan.
En wil je nou echt een beetje opletten, eet dan gewoon geen snoep en drink veel water

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:50

ik drink elke keer als ik honger krijg een glas water en zoek weer wat afleiding zodat ik niet aan eten hoef te denken, werkt perfect! (bij mij dan he?!) En ik sport natuurlijk meer, maar dat dat goed was wist je al.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:30

ik las dat je 13 bent,pas je dan wel op met dit soort dingen,voor de rest succes OK dan! helaas geen tips voor je Haha!

bloempjuh
Berichten: 68
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:26


luvredroses
Berichten: 18
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 20:02

esra waag het nie om af te gaan valle !!! Boos!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 21:51

Tamaar wil je ff niet meer oude topic's omhoog halen, dit is al van 2 maanden geleden ja Boos!