High tea of leuke lunchtentjes in Arnhem en Nijmegen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

madeliefw

High tea of leuke lunchtentjes in Arnhem en Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 15:55

Weet niet of het hier goed staat. De titel zegt het eigenlijk al, waar kan je leuk een high tea hebben of een lekker broodje eten in Arnhem of in Nijmegen. Ik ga er binnenkort winkelen (stad zijn we dus nog niet over uit, al denk ik dat het Nijmegen wordt) en we willen natuurlijk wel gezellig ergens iets lekkers eten.

Oja suggesties voor restaurantjes (voor avondeten) kan ik ook wel gebruiken!

Alvast bedankt

madeliefw

Re: High tea of leuke lunchtentjes in Arnhem en Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 22:57

ik heb al wel wat gegoogeld, maar vind persoonlijke ervaringen ook wel leuk om te weten, iemand?

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:05

Ik ben helemaal fan van het Vlaams Arsenaal in Nijmegen! Redelijk hip, goed eten, goede drank en leuke bediening ;) Ze hebben trouwens geen high tea volgens mij..

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:29

En ik ben fan van Roses Lounge in Arnhem aan de rijnkade. Heel bijzonder ingericht en lekker eten voor niet te veel geld. Ze hebben er volgens mij op zondag middag een high tea. Anders kan je er ook terecht voor een heerlijk avond eten. Ze hebben een lounge en een 'gewoon' gedeelte. Staat wel op hun site. Echt een aanrader als je een keer iets anders dan anders wilt!

Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:05

Nicole10 schreef:
En ik ben fan van Roses Lounge in Arnhem aan de rijnkade. Heel bijzonder ingericht en lekker eten voor niet te veel geld. Ze hebben er volgens mij op zondag middag een high tea. Anders kan je er ook terecht voor een heerlijk avond eten. Ze hebben een lounge en een 'gewoon' gedeelte. Staat wel op hun site. Echt een aanrader als je een keer iets anders dan anders wilt!

Jaaa Roses!
Daar hebben ze echt lekker eten!

Maar waar je ook heerlijk kan lunchen is bij Bagels&Beans.

Ik zag net zelf dat ze er ook 1 Nijmegen hebben.

Hier is een link naar de site, naar de plek waar de adressen staan:

http://www.bagelsbeans.nl/nieuws.asp

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:34

Hier een echte Nijmegenaar.

Als je naar Nijmegen komt, dan kun je zeer goed lunchen bij De blonde pater, ze zitten in de houtstraat. Ontzettend veel keus uit een heleboel broodjes en de lekkerste combinaties.

Koffie drinken moet je doen bij cafe Samson. Ook die zit in de houtstraat. Ik heb er gewerkt en ze hebben de beste koffie van Nijmegen.

Avond eten moet je dan doen of op de grote markt bij Camelot, bij de plak in de bloemerstraat of bij Funkenstein in de Lange hezelstraat. Mijn favo eet stek is overigens De dromaai op plein 44. Heerlijk eten, goede service en fijn goedkoop.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:29

heej dat is fijn!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:32

Ik kende Dudok uit Rotterdam, maar ik wist niet dat-ie ook in Arnhem zat. Totdat ik er dit jaar met Koninginnenacht wat ging drinken. Je kunt er ook lunchen.

http://www.dudok.nl/

Best geinig. :)