of mozarella, geitenkaas, gorgonzola, of nog al die andere soorten kaas. Gewoon een pizza met enkel "normale" edammer kaas.
Zijn ze nog te koop?
Ik was vandaag namelijk in de Appie, "even snel" 3 pizza's halen waarvan 1 zonder melk. Mijn vader is namelijk allergisch voor melk (niet verwarren met lactose-intolerantie) en kan alleen tegen gewone kaas.
Ik heb de pizza's van AH, AH excellent, Dr. Oetker (Big America's, Ristorante) gehad, oftewel álle merken die ze bij de Appie verkopen. In alle pizza's zat melk of mozarella / geitenkaas / gorgonzola. Zelfs pizza's met veel vlees bevatten tegenwoordig iets met melk.
Weet iemand een (huis)merk pizza die geen melk bevat? Was namelijk vrij pissed net, moest dus alsnog wat anders bedenken voor het avondeten en ik zat al in tijdnood.
We maken bijna altijd zelf pizza. Maar we hadden er vandaag geen tijd voor...
ris
Geplaatst: 19-06-09 17:50
DUs je wilt geen melk maar wel gewoone kaas? Dan heb je alsnog melk! Ik neem aan dat je alergies bent voor lactose? En dan heb je ook niks aan een pizza met gewoone kaas! Want daar zit ook melk in. De eenige optie is zelf maken!
Oke ik zie het. Had het gewoon globaal gelezen. Maar ik bedenk me net er bestaan ook kaas pizzas met alleen jonge kaas ik weet niet of daar ook melk in zit maar die is iniedergeval bij de deen te koop. En dan heb je nog vegetarische pizza verkrijgbaar bij de lidl en geheel zonde melk.
Ze zouden ze moeten hebben bij de AH, m'n zusje kan ook niet tegen melk (en koeien/geitenkaas, aardappelzetmeel en nog 100 dingen), maar ze hebben daar pizzabodems waar ze wel tegen kan, ik denk uit de diepvries. Die moet je dan dus volledig zelf beleggen
AH heeft inderdaad kant en klare pizzabodems, meestal bij de versproducten in het koelvak. Zijn alleen bodems met tomatensaus, je moet ze zelf beleggen. Geen idee of er in het deeg melk zit (volgens mij maak je pizzadeeg met water, toch?), dat zou je na moeten kijken. Is misschien een leuk alternatief voor de volgende keer.