spontaan uit eten--tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mackkwek

spontaan uit eten--tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 15:49

oke,..ik heb even jullie hulp nodig.

mijn man en ik gaan iedere maand minimaal 1 x uit eten.
de ene keer met kids,. de andere keer zonder kids.

nu zijn wij niet te beroerd om voor "een lekkere hap" een stuk te rijden.

het lijkt ons gewoon leuk om steeds weer wat anders uit te proberen,steeds in een ander dorp.

nu hebben we een paar kleine eisen:

1)moet kindvriendelijk zijn( dus niet dat de kids weggekeken worden door het restaurant)
2)we zijn voornamelijk vlees-eters,.vis vinden we niks
3) moet niet te duur zijn
4) moet wel wat op mn bord liggen,.niet dat je naderhand nog honger hebt
5) moet er in mijn gewone kloffie naar binnen kunnen lopen.

wie o wie weet een restaurant waarvan ie zegt: Dáár moet je echt een keertje zijn geweest!

mag ook een gek restaurant zijn,.themarestaurant of iets dergelijks,... maakt verder niks uit.

roept u maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

(mmm voel t water al in mijn mond lopen :D :9 )

Wendel

Re: spontaan uit eten--tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:52

Als jullie wel willen rijden daarom kan ik Ballony's in Hoogkerk aanraden. Een thema-restaurant die ook er leuk is voor kinderen. Maar aangezien dit bij groningen ligt zal het te ver uit de richting zijn. Er zijn verschillende hoeken waar je kunt zitten, groot genoeg dus en als ik me niet vergis een lopend buffet

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:57

LZP -> VT

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 15:57

Wendel schreef:
Als jullie wel willen rijden daarom kan ik Ballony's in Hoogkerk aanraden. Een thema-restaurant die ook er leuk is voor kinderen. Maar aangezien dit bij groningen ligt zal het te ver uit de richting zijn. Er zijn verschillende hoeken waar je kunt zitten, groot genoeg dus en als ik me niet vergis een lopend buffet

dankjewel voor je tips. geeft niks als het ver weg is,.. we rijden graag en dat geeft tenminste een sfeer van "er even lekker tussenuit zijn"
daarbij komt ook dat we regelmatig "rondje"nederland crossen dus elke tip is welkom,.waar dan ook.
ik schrijf alle tips op een briefje en ga ze dan allemaal een x uitproberen :D
leuk!!

deezjebeezje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:02

trafalgar pub in eindhoven, onwijs gezellige ierse pub, maar onder de irritante engelsen/ieren haha (heb nix tegen die mensen hoor... mijn ex was engels)
het is meer een restaurant met de uitstraling en menu van een ierse pub, al hebben ze ook de wat normalere menu's en kan je ook buiten de kaart een voorkeur opgeven, mijn zus wilde laatst een salade met kipfilet, stond niet op de kaart maar was wel mogelijk. echet lekker eten voor niet heel veel geld

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:04

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 16:05

Pistasche schreef:
Ik vind dit restaurant erg leuk :D

http://www.ribhousetexas.nl/

En A1 Plaza in amersfoort, dat is wokken.

ha dat ziet er inderdaad gezellig(en bovenal lekker haha) uit zeg

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:08

Ja het is daar echt superleuk! Wij gaan altijd naar die in woudenberg, hele gezellige sfeer en heel lekker eten en voor iedereen wel wat wils!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:36

Jo & Co in Purmerend, lekker bord vol voor een leuke prijs en een supergezellig restaurantje !

daarnaast zit een heerlijk Tapas restaurant, maar dat is met kinderen eigenlijk niet te doen.

De Boffert in Den Ilp is ook heel leuk, zeker met kinderen!

in amsterdam cetrum, rembrandtsplein, boven de three sisters, zit een heerlijk steakhouse!

leuk hè uit eten gaan :D wij zijn er ook gek op.

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:42

www.verlorenkoffer.nl in Lisse, buffet, erg gezellig en errug lekker. Alhoewel het leukste-knusse sfeertje eraf is na de verbouwing nog steeds erg leuk ook zeker voor de kinderen goed te doen.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:56

Ribhouse Texas is inderdaad een aanrader! Heel gezellig en je mag gewoon vrolijk pinda's op de grond gooien! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 17:00

De Bergerrie in . :9 :~ :~
Echt heeel lekker eten.

http://www.de-bergerrie.nl/index.html

Echt hele leuke prijzen ook, maar zoooo lekker. En heel gezellig. :) Niet te groot, kind vriendelijk, maar geen McDonals gehalte gelukkig. Sjiek, maar niet te. Gewone kloffie, zoals jij het zegt, is prima hoor. :P
Laatst bijgewerkt door Coby op 09-07-20 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Woonplaats verwijderd.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 17:05

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 17:11

Ik kom zelf erg graag in 't Kombof op De Woude. Het is een erg leuk restaurant, met een bar, super gezellige -normale-mensen-sfeer, maar het eten is echt superlekker, ook mooi opgemaakt, dus een lust voor het ook én de maag. De combinatie tussen wat sjieker eten en de gezellige sfeer maakt het heel apart. IMO krijg je genoeg eten en is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed.

http://www.kombof.nl/
edit: een recensie waar ik me helemaal in kan vinden: http://www.smulweb.nl/167978/restaurant ... 27t-Kombof

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:20

Steakhouse in Meppel is écht een aanrader. Héérlijk eten en zelfs m'n pa krijgt daar z'n bord niet leeg. Erg gezellig ook!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:40

Wij zweren bij Gringo's in Doetinchem.
Een gezellige zaak waar ze vooral gerechten serveren in mexicaanse stijl, maar ze hebben er ook neutrale dingen.
(niet meteen denken aan rijst met bonen :') )
Elke keer dat je er komt kan je weer iets heel anders eten, en ze zijn erg vriendelijk,serveren grote porties en komen aan tafel flamberen. Ook voor een lekker drankje en leuk muziekje kan je er terecht,en onze dochter van twee wordt ook altijd vriendelijk en met verrassing ontvangen.
http://www.gringosdoetinchem.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:47

Surf Inn, echt! Is wel een HEEL eind bij jou vandaan, provincie Zeeland. :o Maar ze hebben een geweldige menukaart. Veel vlees en wat vis, en persoonlijk vind ik dat ze de lekkerste spare-ribs van NL hebben. :D

Ben er toevallig nog gisteren geweest en nog een foto genomen ook. :+

Afbeelding

:9

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:20

(oeeee die spare ribs hierboven...jammie!!)

in Schagen zit ook een ERG leuk restaurantje..
Zins heet het.
http://www.restaurantzins.nl/
het eten is er echt heerlijk (ze hebben dingen die je overal hebt, maar ook weer wat apartere dingetjes, ook kwa vegetarische gerechten is t wat origineler dan de meeste restaurant dus er is voor iedereen volgens mij wel wat bij).. het is er alleen niet heel erg goedkoop (voor mij als student zijnde dan, volgens mij liggen de prijzen wel redelijk gemiddeld) (hoofdgerechten tussen/rond de 15-20 euro)..
Zo op de site zie ik geen kindermenu's staan maar ik neem aan dat ze dit wel hebben, en anders kun je even vragen of ze iets voor de kids kunnen bedenken..daar zijn ze (naar mijn ervaring) niet echt moeilijk mee dus dat is geen probleem.

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:22

Jack's Grillhouse in Nieuwegein. Is vrij simpel maar erg leuk (wel van tevoren reserveren)

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 20:00

The Ostrich in Utrecht, onderaan langs de grachten, erg lekker Afrikaans eten, ook gerechten met je handen eten. Niet duur ;)

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:21

Als je er echt niet mee in zit om echt ver te rijden, dan heb ik een leuk adresje voor je in België :D
Café Mangée in Bornem :+
Ze hebben echt lekkere gerechten, voor eigenlijk niet al te veel geld (tussen de 12€ en de 18€ voor een hoofdgerecht) en ook een menu voor kinderen.
Het lekkerste daar vind ik xxx onder stro. Het "stro" zijn superfijne/kleine frietjes, lijkt echt op stro/hooi. Dat kan je nemen met allerlei soorten vlees, tournedos, entre-cote, koniginnehapje (mijn favoriet), stoofpotje, kipfilet, roerbakken kippenreepjes, etc etc.
Ook hun espetada (niet zeker of ik dit juist geschreven heb), een portugese vleesbrochette, is ook heel lekker, met daarbij seizoensgroentjes en aardappelen naar keuzen (frietjes, stro, kroketjes, puree, etc)

Echt wel ver voor jullie, maar als jullie er ooit een dagje België van maken, dan is het wel een aanrader :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 09:16

Als Belgie ook mag, heb ik daar ook nog wel een leuk adresje voor je: de Partituur in de Corbiestraat in Mol. Neem er de tijd voor, en gezien de lange zit waar je wel op moet rekenen lijkt het me minder geschikt voor kleine kinderen.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 09:19

Wokrestaurant in Alkmaar :D Heel aardig is het personeel, heerlijk eten en ze zijn razendsnel als je iets besteld. Weet alleen niet meer hoe het heet, maar het zit tegenover het AZ stadion

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 09:23

Wokrestaurants schieten overal tegenwoordig uit de grond. Is een goed recept hoor, en ook fijn te doen met kinderen, maar heel gemeen gezegd vind ik het vreetschuren. En het is niet mogelijk dat je allemaal tegelijk je eten hebt, en dat vind ik jammer.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:00

Cassidy schreef:
Wokrestaurants schieten overal tegenwoordig uit de grond. Is een goed recept hoor, en ook fijn te doen met kinderen, maar heel gemeen gezegd vind ik het vreetschuren. En het is niet mogelijk dat je allemaal tegelijk je eten hebt, en dat vind ik jammer.

Tja dat is jouw mening en absoluut geen feit, en niet alles over een kam scheren ik vind ook niet alles goed, maar die echt wel :)