Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

tis maar net waar je zin in hebt
.
)
hier zit de bengel in eindhoven, daar zit je voor 25 euro p.p erg vol en heb je lekker gegeten.
er zit echt wel veel verschil in kwaliteit van wokrestaurants
. Laatst ben ik met stage wezen wokken en dat was inderdaad meer een vreetschuur, maar met mijn ouders waren we ook wezen wokken toen ze 12,5 jaar verkering hadden end at was erg sjiek, niet op elkaar gepropt en erg lekker en wat luxer eten
! Maya schreef:Wokken, buffet en dat soort dingen vind ik niet 'echt uit eten' gaan. Meer schransen en snaaien is dat. Ik vind het ook minder sjiek en exxlusief voor mijn gevoel. Het is best leuk voor een keertje, en je krijgt er ook best aardig eten binnen, maar het is niet iets wat je doet voor de 'lekker'.
Uit eten is voor mij met een menu en dan drie gangen uitkiezen. Voorafje, hoofd, lekker toetje, nog een bak koffie achteraan en zo lekker een paar uur kwijtslaan. En dat krijg je ook eens wat bijzondere combinaties op je bord, of wat luxeuzer, lekkerder etc. In ieder geval eten wat je niet zo snel zelf in elkaar draait doordeweeks. Al, afhankelijk van de gelegenheid en gezelschap kan ik ook makkelijk voor 20 euro de man klaar zijn ipv 40-50 pp.
dan ga ik liever naar de snackbar ofzo....

Toch kom is zo nu en dan in van die restaurants en zit je tussen de kouwe kak
ik voel me altijd vreselijk opgelaten dan,weet me dan nooit zo goed een houding te geven... Nee, doe mij maar een leuk eetcafé, een lekker grieks restaurant of iets in die richting!