we maken altijd een lange broodjestafel met de fam. met ook allerlei koude en warme bijgerechten.maar ook verschillende soorten ei gerechten,fruit,vis,vlees,soepjes warm/koud, soorten brood/broodjes,beleg,soorten kaasjes ect ect. we gaan daarna altijd met de kids eieren zoeken en elk kind krijgt als hij/zij al zn eitjes heeft gevonden een klein kadootje.(een soort spelletje dus met elk kind 8 eieren/en aanwijzingen voor het volgende)
Wij gaan eerst twee uur bowlen met de familie . Omdat we dan rond half 7 thuis zijn hebben we besloten om een brood tafel gebeuren te gaan eten; stokbrood, kaasjes, kippenpootjes een salade enz. en voor het paas gebeuren een paar gekookte eieren er bij
Lielle
Geplaatst: 06-04-09 15:00
Carolinef schreef:
ok 40 eieren heb ik al in huis, maar wat moet ik in godsnaam klaar maken voor pasen, wat doen jullie???
Waar is het voor? ontbijt, lunch, brunch, diner, buffet? Hoeveel mensen?
5 mensen, 3 volwassenen en 2 kids, ga niet hele dag met pollepel zwaaien, maar ontbijt wil ik wel uitgebreid, dan lekker r op uit (paasmarkt dordrecht schijnt leuk te zijn?!) en dan avond eten en toetje natuurlijk