Vitatas iedere week biologische groenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Vitatas iedere week biologische groenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-09 16:10

Ik was van t weekend bij de wereldwinkel en daar kan je een abbonnement nemen op de vitatas http://www.vitatas.nl/

Op zich lijkt t me wel mooi om ook zo'n abonnenment te nemen maar ik vraag me af of de hoeveelheid groenten wel een beetje genoeg is zeg maar.
En bevalt de kwaliteit? Ik zag ook dat je best regelmatig 'aparte' groenten krijgt..

Ben benieuwd naar ervaringen van mensen :)

riona

Re: Vitatas iedere week biologische groenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:46

Had jij niet nog een pluim er liggen. Volgens mij kun je dat ook met je pluim doen (weet niet of dat die van jullie ook is) dan kun je het uit proberen.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-09 17:34

Ik heb t niet gezien bij de pluim in de optie's. Zal t er nog eens op naslaan maar ik heb een roze pluim (150 euro )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 18:38

Oh die tip kreeg ik laatst van iemand! Die had er met twee personen de hele week meer dan genoeg aan zo'n tas.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:36

nadeel is dat er ook vaak groenten bij zitten die je niet snel zelf zou kopen en dat je dus ook niet goed week hoe je dit moet bereiden. er zitten wel recepten bij, maar omdat je de groente niet kent, kan je moeilijk je eigen draai eraan geven.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:34

Het is juist leuk, als je zulke onbekende groenten erbij krijgt. Eet je tenminste een beetje gevarieerd :D

En je kunt de recepten gebruiken die erbij zitten, of op google rondneuzen.
Doe ik nu al veel, als ik iets wil eten, maar niet op de standaard manieren die ik al ken, ga ik via google zoeken naar lekker ogende recepten en ze een keer maken.
Was het lekker, bewaar ik het recept in een map, was het niet lekker, dan maak ik het nooit weer.

Mijn tante heeft een dergelijk groente-abonnement ooit wel gehad. Volgens mij kun je opgeven voor hoeveel personen het is, en is het dan wel een normale hoeveelheid per persoon hoor.

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 17:36

Mijn moeder had altijd zo'n tas van de Odin, er zat daar ook altijd een briefje bij met lekkere recepten met de groentes uit de tas.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 18:16

ik heb de tas van udea een tijdje gehad, nu even niet meer omdat het afhaalpunt te ver weg zit ,
maar ik vond het erg leuk , het ligt er een beetje aan hoeveel personen en hoe veel groente je eet welke tas geschikt is,
wij hadden met twee personen de vitatas extra en de fruittas
en dan kocht ik er zelf nog wel wat dingetjes bij zoals uitjes , champignons enzo , de basis dingen

ook fijn is , je kunt op de site zien welke groente er deze en volgende week inzitten ,
en ook zijn er veel recepten op de site te vinden ,
juist de oudere/vergeten groenten die er in zitten zijn erg leuk, zo eet je weer eens iets totaal anders