Ook doet er niemand moeite om het eten geserveerd wordt te veranderen (daar moet verandering in komen), ik vind dit echt jammer want ze doet zo haar best, daarom dacht ik om de familie te vragen voor een lekker gezond diner, zodat ze zoveel kan eten zonder zich echt schuldig te voelen.Maar nu komt het probleem, ik kook en eet eigenlijk alleen maar minder gezonde dingen, met veel room enzo...
en ben eigenlijk totaal niet gewend aan echt gezond eten, als ik 4 keer sla eet in een jaar is het veel
Ik was nu op zoek gegaan naar recepten, maar er zijn er zoveel, ik weet het niet meer...Daarom vraag ik aan de gezonde eters dingen die ik kan klaar maken, die jullie echt lekker vinden, goed voor een diner maar toch gezond:
Ik dacht aan aperitiefhapjes, een voorgerechtje (soepje kan ik nog wel verzinnen, maar andere suggesties zijn welkom), hoofdgerecht en een gezond dessertje... Zijn er ook gezonde sausen eventueel die ik kan serveren?
Wie helpt mij uit de nood en helpt mijn schoonzus aan een etentje speciaal voor haar?

) is hartstikke lekker en relatief gezond.
Even onde de grill en serveren met losgeklopte kwark met wat suiker en nog wat alcohol.
zoiets zou ik zeker ook tegenkomen
zeker niet tijdens t bokken