Vapiano!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Vapiano!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 20:41

Ik ben benieuwd of jullie wel eens bij Vapiano hebben gegeten.

Zelf vind ik het heerlijk,
verse pasta's en pizza's die ter plekke voor je worden bereid.
En dat voor tussen de €4,- en €9,- per pasta/ pizza

Bij binnenkomst krijgt iedereen een soort creditcard waarop je je eten kunt bestellen.
Als je je menu hebt gekozen krijg je een buzzer welke afgaat op het moment dat je eten klaar is, dan kun je je eten komen halen.
Als je uitgegeten/gedronken bent lever je je pasje in en betaal je het bedrag wat je op je pasje hebt staan.

Heb er inmiddels een aantal keren gegeten, alleen jammer dat er in groningen nog geen 1 zit.

secricible

Re: Vapiano!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:03

in den haag zit er ook eentje, maar heb hier niets dan slechte recensies van gelezen. Blijkbaar is het personeel altijd chagerijnig en de sfeer erg slecht.
Het concept lijkt me echter wel erg leuk. Waar ben jij geweest?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:12

Ja, ik ben er geweest in den haag.
De meid die bij de ingang staat is inderdaad zeer onvriendelijk, en in de zomer moet je beslist niet buiten gaan zitten, voor ieder drankje etc moet je dan betalen alvorens je naar buiten mag.
Het is er alleen wel giga druk, en daarvoor hebben ze gewoon te weinig mensen, waardoor ze wat chagerijnig overkomen. De slechte recensies kan ik me dan ook wel voorstellen.

Maar het eten is lekker, althans wat ik 2x heb gehad. En daarom zou ik er wel weer heen gaan.
De sfeer moet je zelf maken, het is smoordruk en daardoor ook erg rumoerig, wel leuk ingericht met loungebanken, bar etc etc

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 11:13

Mijn vriend heeft er gegeten, in den haag. Inderdaad vrij goedkoop maar dan hield het ook op..

Het eten was niet heel bijzonder en de service liet inderdaad te wensen over..