Nou wil ik voor kerst het vlees gebruiken, maar nou heb ik er eigenlijk weinig kaas van gegeten... hoe te bereiden?
Hebben jullie ervaringen en lekkere recepten?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

, hier hik ik ook een beetje tegenaan... op het etiket staat:
smokey17 schreef:Kuch. weet je zeker dat het hert is en geen ree? Vermoedelijk heeft die kennis het arme dier ondersteboven gereden. En heeft hij dit wel gemeldt??
Pas wel op met aangereden vlees. Als je het niet zelf hebt aangereden en die gene die het aanbrengt ook niet.... wie weet hoe lang het er ligt! Dan zal er met dit weer niet snel een rottingsproces beginnen maar toch...
En nog wat.... reeenvlees verkoopt erg goed bij de poelier, zeker rond dit tijdstip van het jaar..
Edit... even ergens overheen gelezen... Zag niet dat er een etiket op stond...

berpie schreef:Ik heb wel wat fijne makkelijke recepten voor je maar kijk eert even wat voor vlees het is, snijdt even klein stukje af en braad het in wat boter, proef gewoon en kijk of het suddervlees is of bv biefstuk, zonde als je zon stuk vlees gaat verknoeien omdat je niet weet wat het is.
biefstuk blijft fijn mals, suddervlees smaakt wel lekker maar moet je echt op kauwen om het weg te krijgen als het nog niet gaar is(gaar suddervlees valt uit elkaar als je het goed bereidt)