Wel at ik hier en daar wat fruit maar had op een gegeven moment toch zin aan wat warms, heb daar een slimme oplossing voor gevonden

Eigenlijk heel simpel maar erg lekker.
Je snijd een appel in kleine stukjes, met of zonder schil maakt niet uit, wat je lekker vind,
verwarm een koekenpannetje en doe daar een heeel klein beetje boter in (puur voor het aanbakken) kan ook olie denk ik maar dat had ik niet

gooi de stukjes appel in de pan en laat het zachtjes warm worden, doe er ondertussen 2-3 theelepels suiker overheen, een lekkere hoeveelheid kaneel en last but not least, een scheut honing. Goed roeren en weer lekker een tijde op een zacht vuurtje laten staan.
Et voilá! een heerlijk warme kleine maaltijd voor de zieken en nog lekker zacht voor de keel ook. Ik zat er ook aan te denken om er een scheutje Beerenburg bij in te gooien

In het begin proefde ik ook niet erg veel maar de honing merk je wel in je keel, en het is heerlijk warm en als je het dus lang genoeg laat 'sudderen' slik je het zo weg, fijn als je een 'rauwe' keel hebt van het gehoest.