Odi schreef:Heb de vernieuwde balletjes gisteren ook gehad, jakkes. Was net een meelbal, vind het ook geen verbetering. Inderdaad een goed idee om een mailtje te sturen.
Ik heb inmiddels een e-mail terug. Ik weet niet zeker of ik hem mag plaatsen, maar ik neem aan van wel, aangezien het er uitziet als een standaardberichtje dat iedereen krijgt die een e-mail stuurt.
Ik zal namen en telefoonnummers wel even verwijderen. 
Citaat:
Geachte mevrouw *mijn naam*,
Wij hebben de afgelopen maanden hard gewerkt om de Vivera producten te optimaliseren. Hierbij is er niet alleen gekeken naar smaak en structuur, maar ook naar een gezonde samenstelling zodat bijna alle Vivera producten nu aan de eisen van Ik Kies Bewust voldoen. De vernieuwde producten zijn daarna uitgebreid getest door een consumentenpanel, waarbij alle producten beter werden beoordeeld ten opzichte van de ‘oude variant’.
Met al onze inspanningen spijt het ons dan ook zeer te moeten lezen dat onze vernieuwde balletjes en burgers niet hebben voldaan aan uw verwachtingen. Wij nemen uw opmerking (en die van andere consumenten) dan ook zeer serieus en hebben inmiddels een terugkoppeling gegeven aan onze afdeling productontwikkeling. U hoort van ons, zodra er besloten is wat er met de vernieuwde producten gaat gebeuren.
Wij willen u bedanken voor uw reactie en vertrouwen erop dat wij u met bovenstaande uitleg vooralsnog naar behoren hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Vivera consumentenservice
Telnr. *
Hier maak ik toch (voorzichtig) uit op dat ze meer kritiek hebben gehad. Iedereen die ze niet meer lekker vindt dus vooral blijven e-mailen, wie weet helpt het! Dat stomme 'Ik kies bewust'-logo ook, ik snap sowieso al niet dat mensen zich daardoor laten neppen, bijna alles is zo onderhand een 'bewuste keuze'.